Zoals de Topic titel aan aangeeft wil ik kunnen racen via X-Box One EN via de PC, maar hoe doe ik dit?
Is er een goede USB switch daarvoor te krijgen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik ben in het bezit van een Logitech G920 Racestuur voor de X-Box One samen met een Playseat racestoel.
Hiervoor heb ik speciaal plek moeten maken om neer te kunnen zetten.
Maar omdat ik ook regelmatig bezig ben met mijn pc, kan ik dit niet realiseren met deze racestoel.
Dus ik heb links gewoon mijn pc staan. En rechts staat een monitor voor de X-Box en mijn racestoel.
Omdat ik niet alleen wil racen via de X-Box incl. live, maar ook simracen wil gaan proberen, moet ik dus iets hebben waardoor ik kan switchen tussen pc en X-Box.
Nu weet ik niet of een standaard usb switch daar goed genoeg voor is of niet. Of dat ik aan meer dingen moet denken.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb het net nagelopen of er iets over te vinden valt, want Google is meestal je beste vriend wat dat betreft, maar ik vind alleen maar reclame over race sturen of switches.
Is er iemand in de zaal die mij iets meer herover kan vertellen?
Ik zal toch zeker niet de enige zijn die deze vraag heeft of had.
Is er een goede USB switch daarvoor te krijgen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik ben in het bezit van een Logitech G920 Racestuur voor de X-Box One samen met een Playseat racestoel.
Hiervoor heb ik speciaal plek moeten maken om neer te kunnen zetten.
Maar omdat ik ook regelmatig bezig ben met mijn pc, kan ik dit niet realiseren met deze racestoel.
Dus ik heb links gewoon mijn pc staan. En rechts staat een monitor voor de X-Box en mijn racestoel.
Omdat ik niet alleen wil racen via de X-Box incl. live, maar ook simracen wil gaan proberen, moet ik dus iets hebben waardoor ik kan switchen tussen pc en X-Box.
Nu weet ik niet of een standaard usb switch daar goed genoeg voor is of niet. Of dat ik aan meer dingen moet denken.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb het net nagelopen of er iets over te vinden valt, want Google is meestal je beste vriend wat dat betreft, maar ik vind alleen maar reclame over race sturen of switches.
Is er iemand in de zaal die mij iets meer herover kan vertellen?
Ik zal toch zeker niet de enige zijn die deze vraag heeft of had.
Better to save the mystery Than surrender to the secret