40 - 45 inch TV

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brochacho
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-10 06:07
Ik zoek een?
Nieuwe TV voor een (slaap) kamer waar ik slaap en ook woon.

Wat is je budget?
Rond de 800 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Netflix, PS4 Pro en legaal verkregen 4K MKVs afspelen. Misschien af en toe een potje voetbal kijken. Het belangrijkste is denk ik wel dat de input delay niet extreem hoog is ivbm de PS4.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb mijn oog laten vallen op dit scherm pricewatch: Sony KD-49XF9005 Zwart - Het probleem echter is dat dit scherm net iets te groot is. Ik zoek dus iets wat kwalitatief hetzelfde is, maar dan een stukkie kleiner.

Alvast bedankt voor de moeite.

Beste antwoord (via brochacho op 26-01-2019 11:23)

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-10 22:50
brochacho schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 16:17:
[...]

Bedankt voor de suggestie. Zeker een mooie TV voor een niet al te hoge prijs, echter is hij kwalitatief toch wel een stuk minder dan de Sony. De Samsung heeft b.v geen Local Dimming. Ik kijk nog even verder!
Er bestaat geen kwalitatief vergelijkbaar tv als de Sony XF9005 onder de 49''. Je zult dus helaas genoegen moeten nemen met een kwalitatief mindere tv of een oplossing vinden om wat verder van een 49'' tv af te gaan zitten voor zover dit mogelijk is.

Er bestaan wel tv's in het 40 - 43'' segment met local dimming echter is dit meer een marketing gimmick dan dat het daadwerkelijk iets toevoegt, de FALD techniek van de XF9005 met een x aantal dimbare zones heb je niet in het 40 - 43'' segment.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik kan je melden dat je een zeer goede koop zult hebben aan een Samsung UE43NU7400.

Deze heb ik toevallig gisteren binnengekregen voor in de mancave, ik sluit er een PS4 Pro op aan.
Het beeld is echt super, goede kleuren, prima motion handling.

En nog geen €500 nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brochacho
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 17:18:
Nou, ik kan je melden dat je een zeer goede koop zult hebben aan een Samsung UE43NU7400.

Deze heb ik toevallig gisteren binnengekregen voor in de mancave, ik sluit er een PS4 Pro op aan.
Het beeld is echt super, goede kleuren, prima motion handling.

En nog geen €500 nu...
Bedankt voor de suggestie. Zeker een mooie TV voor een niet al te hoge prijs, echter is hij kwalitatief toch wel een stuk minder dan de Sony. De Samsung heeft b.v geen Local Dimming. Ik kijk nog even verder!

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-10 22:50
brochacho schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 16:17:
[...]

Er bestaat geen kwalitatief vergelijkbaar tv als de Sony XF9005 onder de 49''. Je zult dus helaas genoegen moeten nemen met een kwalitatief mindere tv of een oplossing vinden om wat verder van een 49'' tv af te gaan zitten voor zover dit mogelijk is.

Er bestaan wel tv's in het 40 - 43'' segment met local dimming echter is dit meer een marketing gimmick dan dat het daadwerkelijk iets toevoegt, de FALD techniek van de XF9005 met een x aantal dimbare zones heb je niet in het 40 - 43'' segment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brochacho
Freshouttheoven schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 17:44:
[...]

Ik snap het. Spijtig. Raar dat sommige van die mid-range TV's niet gewoon een wat kleinere versie uitbrengen. Ik vroeg me af of er geen vergelijkbare PC Monitor is van rond de 40-43"? Aangezien ik toch geen gebruik maak van normale TV, zijn die TV functies niet echt nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brochacho
Ben toch maar voor de Sony gegaan, voordat de -20% actie voorbij is. Als het dan te groot blijkt te zijn kan ik hem altijd nog binnen 30 dagen omruilen voor de wat kleinere Samsung.
Pagina: 1