Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• GewoonJasper
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 23-01 20:00
Helaas heeft mijn LG Spirit 4G het spontaan begeven :'( en nu zit ik vast in een bootloop. Ben zo dom geweest om de foto's niet automatisch te laten back-uppen dus nu is de vraag, weet iemand hier hoe ik op zijn minst al mijn foto's en video's eraf kan halen? Heb al een aantal programma's (dr. fone, fonepaw gihosoft) geprobeerd maar die ondersteunen helaas niet mijn telefoon. De foutmeldingen die ik tot nu toe heb gehad zijn:
Subsystem crash! : Modem (subsys-restart: Resetting the SoC)

-----

Demigod Crash Handler : Subsytem Crash! : Modem (Subsys-restart: Resetting the SoC)

Please do the following Action.
(1) Dload Mode. Please Connecct USB
(2) Get the ram dump image using QPST Configuration

If you want to reboot, Press volume Up or Down, and hold a second

---

Board Info
Rev.: 1.0, Serial : 1831d843576a3a9a
Secure boot: Disabled

-------

ERR Crash log Report. Verion 3.

Error in file :EXCEP , line 0
Error Message: Exception detected
Time of crash (m-d-y h:m:s): 01-23-2019 7:39:03
Uptime (h:m:s): 0:00:02
Build ID: MPSS.DPM.2.0.c11-0049-M8936FAAAANUZM-1.38285.1.3.9832.1

---
Jump to Dload Mode

en

-------
Kernel Crash!
-----
Demigod Crash Handler : Kernel Crash!

Please do the following action.
1) Dload mode. Please connect USB
2) Get the ram dump image using QPST Configuration

If you want to reboot, Press volume Up or Down, and Holad a second.
-----
Board info
Rev.: 1.0, Serial : 1831d8346576a3a9a
secure boot: disabled
-------
[ 1.675737 / 01-24 08:58:37.600] Kernel panic - Not Syncing: Attempted to kill init! Exitcode=0x00000000b
-------
Jump to Dload Mode.
Wie o wie kan mij helpen??

rens-br wijzigde deze reactie 23-01-2019 15:51 (0%)
Reden: Quote tags toegevoegd

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 12:24

rens-br

Moderator Mobile & IN
@GewoonJasper welkom op Tweakers.

Ik heb je foutmeldingen even in de quote tags gezet, zodat je openingspost wat minder lang is.

Gezien de foutmeldingen lijkt het erop dat er iets goed kapot is, bijv. de SOC of de opslag. Ik ben dan ook bang dat de kans ongeveer 0 is dat je de bestanden er nog afkrijgt. Krijg je het toestel nog wel ergens in opgestart? Recovery / Download mode? De meeste programma's gaan er namelijk vanuit dat je het toestel nog krijgt in Fastboot / Download mode / Recovery.

En heb je de foto's niet toevallig gewoon op de SD kaart staan?

• l3art
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 10:25

l3art

Moderator Mobile
Dload mode klinkt als download modus. Via daar kan je misschien handmatig een officiële image er terug op zetten. Maar best kans dat de boel eerst geformatteerd wordt. Als dat gebeurd en het is de enige werkbare optie zijn er daarna wel programma's die alsnog date terug kunnen halen en je hopelijk daarmee nog het één en ander terug kan halen.

Te koop AKG Y50BT koptelefoon en een Feiyu Tech G4S gimbal

• GewoonJasper
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 23-01 20:00
rens-br schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 15:56:
@GewoonJasper welkom op Tweakers.

[mbr]Ik heb je foutmeldingen even in de quote tags gezet, zodat je openingspost wat minder lang is.[/]

Gezien de foutmeldingen lijkt het erop dat er iets goed kapot is, bijv. de SOC of de opslag. Ik ben dan ook bang dat de kans ongeveer 0 is dat je de bestanden er nog afkrijgt. Krijg je het toestel nog wel ergens in opgestart? Recovery / Download mode? De meeste programma's gaan er namelijk vanuit dat je het toestel nog krijgt in Fastboot / Download mode / Recovery.

En heb je de foto's niet toevallig gewoon op de SD kaart staan?
Ik heb mijn telefoon net ff werkend gekregen, maar toen de telefoon de pc-drivers ging installeren liep hij weer vast, en als ik van alleen laden naar MTP probeer te selecteren loopt de telefoon ook vast en krijg ik der kernel crash error. Heb daarnaast veel foto's op een SD kaart staan, maar niet alles. De foto's die er nog op staan wil ik natuurlijk het liefst gewoon terug.
Heb ook al een paar keer geprobeerd om de telefoon in de download mode op te starten maar dat lukt helaas niet.

• l3art
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 10:25

l3art

Moderator Mobile
Als het via de pc niet lukt even ergens de foto's uploaden in de cloud? Google photo's, Google drive, Dropbox, genoeg mogelijkheden.

Te koop AKG Y50BT koptelefoon en een Feiyu Tech G4S gimbal

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
GewoonJasper schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:18:
De foto's die er nog op staan wil ik natuurlijk het liefst gewoon terug.
Als je het toestel weer aan krijgt, kan je ook proberen de resterende foto's naar (een andere) SD kaart te zetten.

• Bas170
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 22-05 16:57

Bas170

En toen deed ie 't niet meer

rens-br schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:22:
[...]

Als je het toestel weer aan krijgt, kan je ook proberen de resterende foto's naar de (een andere) SD kaart te zetten.
Via de cloud is de beste optie imho. Als de SD kaart eventueel ook beschadigd is en schrijven niet meer werkt, werkt uploaden nl nog wel.

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IN
Bas170 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 16:27:
Via de cloud is de beste optie imho. Als de SD kaart eventueel ook beschadigd is en schrijven niet meer werkt, werkt uploaden nl nog wel.
True, de cloud is ook een betere optie.
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Verenigde staten

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True