2e hands producten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJlol
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:20
Geen idee of het bug, feature request, of wat dan ook is, en een deel van deze ervaring ligt ook zeker aan bol.com. Toch wil ik hier even mijn ervaring kwijt:

Ik ben momenteel aan het kijken voor een koptelefoon (namelijk deze: pricewatch: Sony WH-1000XM3 (Zwart)). Deze kost normaal ~380 euro. Hier staat in de pricewatch bij dat de prijs nu ~303,- euro bij bol.com is. Een koopje dus. Ik klik er op. de bol.com website opent en BAM! Er staat opeens 258 euro. Op dit moment doe ik dus een vreugdedansje in de lucht, wat hij is nu veel goedkoper dan eerst. :9~

Dit klinkt eigenlijk te goedkoop, dus ik kijk nog eens extra goed... In het rood staat duidelijk 'op voorraad'. Mooi! Ik kijk nog iets beter. In de beschrijving staat 'Goed
Minimale beschadiging geen gebruikssporen.' Niet echt een tekst wat je verwacht bij een nieuwe koptelefoon. Ik kijk nog beter. In het grijs staat ergens klein 'Alleen tweedehands'. Blijkt dus dat het 2e hands is... :/ :'(

Ik vermoed dat het komt omdat de zwarte versie uitverkocht is (die dus in de aanbieding ~303 euro is, en de 'op voorraad' slaat dus op het 2e hands exemplaar |:( ).

Ik vind het prima dat er dan een 2e hands aangeboden wordt. Dit dat mag wat mij betreft ook in de Pricewatch, mits dit al daar duidelijk aangegeven staat. Wat ik jammer vind is dat in de Pricewatch niet staat aangegeven dat het uitverkocht is. :/ Verder vind ik het jammer dat bol.com niet in koeienletters aangeeft dat het om een 2e hands model gaat, maar alleen ergens in het klein, met de opmaak alsof het een of andere onbelangrijke tag is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
Dit is inderdaad niet de bedoeling maar fouten kunnen altijd gebeuren.
Ik zag dat je hem al gemeld had, de prijs is nu dan ook verwijderd.

Welcome to the League of Draven