welke theme park sim ?

Pagina: 1
Acties:

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
ik heb zin een een leuke/goede theme park sim ...

welke van deze 2 is beter

theme park inc of
rollercoaster tycoon ?

Afbeeldingslocatie: http://www.game-revolution.com/games/pc/sim/rollercoaster_tycoon5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.nl/i/971858505.jpg

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

rollercoaster tycoon is oud maar fun
theme park inc is ook wel fun maar makelijker

• Lord-M
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-02 23:10
rollercoaster tycoon...

Het is één van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld (het was iig heel erg verslavend).
Theme Park Inc is IMHO een slappe kloon gemaakt door een topfirma die nu niets meer is dan een 'sequel fabriek' (Bullfrog dus ;) ).

• Mike78
  • Laatst online: 11-02 18:42

Mike78

Always

RCT plus de twwe uitbreidingen is echt geweldig. :)

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 11:23

ralfbosz

xm create bosz -c

Ik sluit me helemaal aan bij Rollercoaster Tycoon en de upgrades (als 1 koop te koop). Maar pas op, eenmaal begonnen is het moeilijk te stoppen *D

rm -r *

• RobbertC
  • Laatst online: 18:04
Ik sluit me aan bij al m'n voorgangers: Rollercoaster Tycoon!

Het is veel leuker om te spelen als Theme Park, wat meer voor kleine kinderen is. In RCT kun je zelf veel meer regelen en heb je veel meer achtbanenen.

Het enigste leuke aan Theme Park is de optie om rond te lopen in je park, maar dat is natuurlijk alleen maar leuk voor een paar minuten.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Rollercoaster Tycoon zeker weten !

Verwijderd

Rollercoaster tycoon was zeker weten een goede sim maar het is natuurlijk erg leuk om in je eigen park rond te kunnen lopen en atracties te kunnen berijden - jammer dat de uitwerking tegen valt
bij rollercoaster tycoon viel me het trouwens tegen dat je levels had waar je amper wat kon bouwen en in t ene level had je achtbanen die je in t andere niet had, geef me liever een groot stuk land en alle beschikbare attracties =]

• Mike78
  • Laatst online: 11-02 18:42

Mike78

Always

Daarvoor zijn de trainers erg handig. Alle attracties en al het land. >:)

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Rollercoaster tycoon is ook het meest realistisch
Heel leuk iig :) een aanrader

• sporthaas
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06-2012
Ze zijn allebei super, rc is wat leuker vin ik. B.v je eigen prijzen bepalen bij haburgers, friet etc. Je kan land bij kopen. je eigen achtbanen bouwen geweldig daar in tegen is de ander weer mooier, vooral met een 3d kaart. Je kan in je eigen gemaakte atractie zitten.

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 08:57
RollerCoaster Tycoon !!

Die andere viel erg tegen. Het leek mij ook erg tof om in je eigen park rond te lopen, maar het zag er niet echt super uit. En de attracties gingen allemaal veel te snel, je kon het maar amper volgen als je er in zat. Alles flitste maar voorbij.
Theme Park Inc. lag er bij mij heeel snel weer af.

• DjMark
  • Laatst online: 06:41
Rollercoaster!

Verwijderd

Rollercoaster Tycoon is beter en leuker

Als ze Theme Park Inc ff wat beter hadden gemaakt dan zou het leuker zijn dan RT. Want de gedachte erachter is wel leuk: Je kunt bijvoorbeeld zelf in de rides zitten en door je park lopen

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Rollercoaster Tycoon!!!

Ben ik heel lang verslaafd aangeweest. Telkens nieuwe parken bouwen .. en natuurlijk mooie achtbanen. Helaas konden mijn achtbanen met namen als "Terror Typhoon", "Horror Hell" of "Puke Paradise" niet altijd even gewaardeerd worden door mijn publiek. .. loozers. :P

Maar goed, ik heb ook Theme Park gepobeerd... ik was namelijk vroeger helemaal gek van het oude Theme Park van Bulldog... de overgrootvader van Rollercoaster Tycoon! (Kent iemand die nog of ben ik zo oud?)

Maar .. hmm neuh.. kreeg niet het "wow" gevoel. Rollercoaster ziet er wat minder uit.. naja minder, het is geen 3D.. maar wel mooi 2D. Maar ik had bij RCT direct het gevoel van "hey dit is een leuk spel, hier moeten we ff tijd insteken". Maar die nieuwe Theme Park vond ik niet zo leuk. Het enige leuke er aan is dat je zelf in de eigen achtbanen kan zitten. Maar daar gaat de lol ook snel vanaf.. Het is wel 3D maar om nou te zeggen "Whoah, wat een graphics!" ..erhm.. NEE. Allemaal veel en veel te cartoonish.

Dus ff samengevat: RollerCoaster Tycoon is veel en veel beter. Okay geen 3D, geen ritjes in eigen achtbaan.. maar RCT is iets wat je blijft spelen en ThemePark niet.

Althans.. dat is mijn mening.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

tuurlijk ken ik themepark :P

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Die was ook heeeeeeeeel erg leuk :) Alleen met mijn GUS wilde het niet zo lekker.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

zeker weten rollercoaster tycoon + de uitbreidingen, dit spel is echt superverslavend :) is alleen jammer dat als je net een supervette achtbaan hebt gebouwd, dat er opeens niemand in wil :( maarja dat maakt het ook wel weer realistisch en dat is natuurlijk ook wel weer een pluspunt...

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
hmmm duidelijk rollercoaster tycoon :)

daarom heb ik hem ook gehaalt :), en hij is idd net zoals jullie zeggen erruugh leuk/verslavend

maar ik heb gewoon rollercoaster tycoon (zonder de add ons)
nou mijn vraag... wat zit er in die add ons dan ? (want als die add ons wat bijzonders zijn wil ik die ook wel hebbe :) )

Verwijderd

Rollercoaster Tycoon 4-EVER! *D
Themepark is zielige shit :Z

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
Op dinsdag 24 juli 2001 23:57 schreef aftermath het volgende:
hmmm duidelijk rollercoaster tycoon :)

daarom heb ik hem ook gehaalt :), en hij is idd net zoals jullie zeggen erruugh leuk/verslavend

maar ik heb gewoon rollercoaster tycoon (zonder de add ons)
nou mijn vraag... wat zit er in die add ons dan ? (want als die add ons wat bijzonders zijn wil ik die ook wel hebbe :) )
niemand ?

Verwijderd

Meer attracties, scenery enzow

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-02 14:57

heuveltje

KoelkastFilosoof

eigenlijk vind ik de originele theme park nog het leukst ....

alleen jammer dat me tunderbirf nu te snel is :((((

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• GerriT
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 15:55

GerriT

Dusss......

Zeker ROLLERCOASTER TYCOON !!!

Ik heb het echt maanden gespeeld :)
En het verveelt nog steeds niet. Af en toe gewoon weer een aantal uren gamen.

Ik ken een man van 63 die er helemaal verslaafd aan is, die speelt het echt nachten achter elkaar, terwijl zijn vrouw ligt te pitten :)

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Rollercoaster Tycoon natuurlijk :)

Ik heb 2 spellen op mijn computer staan:
  • Rollercoaster Tycoon<li>Unreal Tournament
</li>

Rollercoaster Tycoon: Plezier voor jong en oud :)

They made me do it.

• komaki
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 12:44

komaki

The Hot Zone

hmm lijkt me dus duidelijk.......... Rollercoaster Tycoon

het is gewoon een masterlijk spel
makkelijk te spelen en niet te blij (zoals Theme park inc.wel is)

je moet wel ff een klein beetje uitzoeken in het begin hoe het werkt maar het is een spel dat je niet meer los laat en wat ook niet te makkelijk wordt na een tijdje waardoor het saai wordt.

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

Pagina: 1