Video-now online shop

Pagina: 1
Acties:

• rjeggens
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
Ik weet niet of dit het goeie forum is voor het volgende, maar dit kwam het dichtst in de buurt.

Tijd geleden heb ik bij Video-now een DVD besteld. Deze was in back-order, echter ze boekten het geld onmiddelijk af. Dat vond ik vreemd, maar goed. Na een week of 6 hadden ze volgens de website de DVD verstuurd, maar je raad het al, hij kwam niet aan.

Toen heb ik een mailtje gestuurd. Bericht terug. Ik moest 21 dagen wachten. Dat gedaan, weer een mailtje gestuurd, toen moest ik 21 werkdagen wachten (da's een maand). Nog niks, sindsdien reageren ze niet op mail, noch op telefoon (ik heb ze gebeld, heb een bericht ingesproke (we will call you back, roept de voice response met klemtoon op WILL).

Een collega heeft soortgelijke problemen (ongeveer zelfde periode, we konden dus niet van elkaars fouten leren).

Ik zoek dus contact met mensen die dezelfde ervaring hebben met deze webshop. Mijn vermoeden is namelijk dat ze afboeken, je een maand aan het lijntje houden (dat is toevallig ook de periode waarin je geld van je creditcard kunt laten terugboeken). En dan zich stil houden.

Het allerfrustrerendste is dat ze nog steeds een website actief hebben en dus door kunnen gaan met de praktijken die ik vermoed. (Ik beweer dus niet dat ze het zo doen, ik wil alleen onderzoeken of dat idd zo gebeurd).

Verwijderd

Wow. Even er van uitgaande dat ze inderdaad jou aan het flessen zijn (overigens heb ik over die website nooit een probleem gehoord ...):

= Een serieuze e-mail naar ze schrijven (je weet wel: binnen zoveel dagen reageren en dat je anders aktie gaat ondernemen).
= Kijk of je een ander telefoonnummer te pakken kan krijgen en dan blijven bellen en als ze echt niet reageren:

= Lijkt me dat je een klacht moet sturen naar hun provider en anders
= de politie waarschuwen aangezien dit oplichting is.

• rjeggens
Ik heb ze gebeld, ge-emaild, nog eens gebeld, nog eens ge-emaild, ze reageren nergens op. Klacht indienen bij provider is wel een idee, politie misschien ook, maar dan geldt wel, hoe meer mensen, hoe serieuzer de klacht.

Verwijderd

/me zou never toestemming geven om het geld van de rekening af te halen zonder daadwerkelijk iets in handen te hebben gehad, helemaal nie met internetshops

misschien was rembours een betere oplossing geweest ? maarja, das allemaal gelul achteraf...als ze een adres hebben (neem ik aan) dan kan je er langs omdat ding ophalen en een schadevergoeding halen (aangezien je in je recht staat)

iig suc6 dude

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 17:46 schreef Vyvre het volgende:
/me zou never toestemming geven om het geld van de rekening af te halen zonder daadwerkelijk iets in handen te hebben gehad, helemaal nie met internetshops

misschien was rembours een betere oplossing geweest ? maarja, das allemaal gelul achteraf...als ze een adres hebben (neem ik aan) dan kan je er langs omdat ding ophalen en een schadevergoeding halen (aangezien je in je recht staat)

iig suc6 dude
Tja qua betaling is rembours idd veel veiliger, maar in mijn geval zorgde dat nog niet voor betere levering.

Heb voor de zomervakantie (van vorig jaar) DVDtje Air Force One besteld bij Dividence, en ik maar wachten, en wachten, dus ik mailen: blijkt niet op voorraad. Ok, geen probleem, ik w8 nog wel even, en ze zouden 'm opsturen, en ik weer wachten, wachten, wachten, etc, en er komt maar niets....
Na aantal mailtjes blijkt dat er iets mis was gegaan met de verzending (PTT?), ze wisten iig niet wat er gebeurd was, en ze wilden het evt wel opnieuw sturen. Ok, vooruit dan maar...anders was alle moeite voor niks, dus ik weer wachten. En wachten....bleek dat ik op de een of andere manier niet thuis was, maar geen niet-thuis briefje in de bus heb gekregen van de postbode...
Dividence geeft als excuus "vakantiewerkers he"...
Dus ik naar het postkantoor, nadat Dividence mij had verteld op welk postkantoor het lag, maar omdat ik dus geen briefje had, gingen ze op naam e.d. zoeken. Niets gevonden, pakketje scheen er gewoon niet te zijn en tot op de dag van vandaag, inmiddels een jaar later heb ik niets, nada, /null ontvangen....ook krijg ik geen e-mail meer terug van Dividence, ik heb 't maar voor gezien gehouden....gelukkig had ik nog niets betaald (rembours), jammer dat jij niet zo gelukkig was...

Tja, nu heb je wel geen zak aan dit verhaal, maar ik ben iig mijn verhaal weer kwijt >:)

Verwijderd

whoops :o

• rjeggens
Vyvre: Je hebt gelijk, ik kan er langs, maar Toronto is zo'n eind weg :) Achteraf is het allemaal duidelijk. Maar niemand hier met slechte ervaringen met deze shop?

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 19:41 schreef rjeggens het volgende:
Vyvre: Je hebt gelijk, ik kan er langs, maar Toronto is zo'n eind weg :) Achteraf is het allemaal duidelijk. Maar niemand hier met slechte ervaringen met deze shop?
Yep :(

Had 3 DVD's besteld. Heb er 2 gekregen. Na heen en weer gemail kwam VideoNow tot de conclusie dat er iets mis is gegaan bij de post. Ze zouden een nieuwe sturen. Dan denk je "Ja dat is service!" maar dan blijkt die DVD niet te komen en niet te komen en niet te komen en dat VideoNow op geen enkele mail meer reageert. :r
Na een half jaar niets gezien of gehoord van VideoNow. Videonow, ik :r erop.

Moet GoT niet eens een online internetshop voor dit soort zaken shopreview instellen?
Pagina: 1