Terugkerende notificatie zonder link naar artikel

Pagina: 1
Acties:

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ik had zojuist een notificatie, die ik al eens eerder gekregen had (geen idee of het echt dezelfde is of een duplicaat). Ik heb echter geen idee naar welk artikel of topic of waar het heen gaat, omdat er geen link bij staat / gekoppeld is. Klik ik op de notificatie, dan gebeurt er niets.

Mocht iemand mij gaan impersonaten; het gaat om mijn nieuwste notificatie, d.d. 23-01-2019 11:54.

[ Voor 7% gewijzigd door CH4OS op 23-01-2019 12:32 ]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Het komt wel eens voor dat er notificaties verschijnen waarna het bericht waar die notificatie naar verwijst wordt verwijdert, dan krijg je dit helaas vervelende issue waar nogal wat topics over lopen.

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 23-01-2019 12:49 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-11 15:40

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
In het algemeen gaat het dan om een reactie op een (nieuws)bericht/topic dat verwijderd is of op een plek staat waar jij geen toegang toe hebt. Dat is hier zo te zien ook het geval. Dit komt relatief zelden voor, vandaar dat we niet bij het verwijderen van zo'n bericht dan ook alle notificaties daarheen bij langs lopen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
@Kees Gekke is dan alleen wel dat deze notificatie nu weer voorbij komt, terwijl het van een ouder bericht is, strict gezien.

Of begrijp ik het nu niet, kan ook... :X

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Zie uitleg van Kees.