Papieren akkoordenboek per pagina overzetten op tablet

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theplayer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-04 12:31
Ik ben gitarist en wil mijn zelfgeschreven papieren akkoordenboek met veel songs overzetten naar mijn Medion P1060X android tablet voor mijn muziekstandaard: telkens 1 song per pagina (vastgezet), volledige schermgrootte met groter lettertype. Bij live spelen moet na elke song vrijwel meteen de volgende song gespeeld worden, dus ik moet binnen een seconde de volgende pagina hebben voor de volgende song, met een klik, of veeg....(?). De volgorde heb ik dus eerst zelf bepaald.
Is dit mogelijk met pdf?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Wat nodig is...
Word, Powerpoint maar niets werkt zoals ik graag zou willen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Met een beetje standaard PDF viewer zou dat wel moeten lukken, heb je het al geprobeerd?
Wat ik zelf zou doen is inscannen als losse afbeeldingen (of foto's maken) en gewoon via de Gallery bekijken. Dan kun je wellicht ook nog indelen in mapjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-09 04:30
gewoon op je Computer met een scanner inscannen?
dan kan je alles bepalen zoals je wilt en als je het dan allemaal op je pc hebt staan ze overzetten naar de tablet

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 12:11
Cheesy schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 10:38:
Met een beetje standaard PDF viewer zou dat wel moeten lukken, heb je het al geprobeerd?
Wat ik zelf zou doen is inscannen als losse afbeeldingen (of foto's maken) en gewoon via de Gallery bekijken. Dan kun je wellicht ook nog indelen in mapjes.
Tip: gebruik de Office Lens app van Microsoft, die kan heel mooi rechte afbeeldingen maken van je handgeschreven pagina's

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.