Ik heb al een game PC, deze heb ik hals overkop moeten kopen toen Coffee lake pas uit was omdat de oude kapot was. Hierdoor heb ik toen jammer genoeg geen overclockbare CPU kunnen kopen (wegens beschikbaarheid). Nu ik dus aan het kijken ben voor een HTPC lijkt het mij een goed idee om mijn huidge i7 8700 hiervoor te gebruiken en om dan een 9700k te kopen om terug lekker te overclocken in mijn main game pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
HTPC gebruik, emulation en als NAS/game server
Wat mag het systeem gaan kosten?
€500 - 550 zonder cpu. Indien er voor een kleine meerprijs een noemenswaardige upgrade mogelijk is, zou ik het zeker nog verwegen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een i7 8700 en een 1tb 2,5 inch HDD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Omdat ik ook aan emulation wil gaan doen heb ik een Nvidia GPU nodig wegens de betere OpenGL prestatie.
+ Wifi en bluetooth.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een compacte computer hebben, deze gaat in een TV meubel komen en mag dus een maximum hoogte hebben van 19cm.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb het volgende lijstje opgesteld. Ik denk dat alles gaat passen en samenwerken. Maar een extra blik hierop lijkt me wel handig
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
HTPC gebruik, emulation en als NAS/game server
Wat mag het systeem gaan kosten?
€500 - 550 zonder cpu. Indien er voor een kleine meerprijs een noemenswaardige upgrade mogelijk is, zou ik het zeker nog verwegen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een i7 8700 en een 1tb 2,5 inch HDD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Omdat ik ook aan emulation wil gaan doen heb ik een Nvidia GPU nodig wegens de betere OpenGL prestatie.
+ Wifi en bluetooth.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een compacte computer hebben, deze gaat in een TV meubel komen en mag dus een maximum hoogte hebben van 19cm.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb het volgende lijstje opgesteld. Ik denk dat alles gaat passen en samenwerken. Maar een extra blik hierop lijkt me wel handig
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | ASRock H310M-ITX/ac | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Asus Cerberus GeForce GTX 1050 Ti Advanced Edition | € 149,99 | € 149,99 |
| 1 | Thermaltake Core V1 Zwart | € 43,- | € 43,- |
| 1 | Cryorig M9i | € 19,29 | € 19,29 |
| 1 | G.Skill Value F4-2666C19D-16GNT | € 93,- | € 93,- |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 60,95 | € 60,95 |
| 1 | Crucial MX500 m.2 500GB | € 69,- | € 69,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 525,13 | |