Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanWa
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-09-2024
Zojuist mijn nieuwe Motorola G^Plus ontvangen. Ik heb er een simkaart en een geheugenkaart in gedaan. Email geïnstalleerd en nog wat dingen gedaan die volgen nadat ik op "Aan de slag" heb gedrukt.

Maar nu?? Ik kom niet verder dan dat beginscherm met Welkom, en het gele blokje met daarin de tekst "aan de slag". Handleiding die erbij zit beschrijft ook niets. Hoe kom ik nu bij de apps en hoe krijg ik een "normaal" beginscherm met bijvoorbeeld de datum??

Ook zie ik bovenin het beeldscherm niet de naam van mijn provider. Alleen het bluetooth-teken, de wifi, 4G en telefoonontvangst. De simkaart zit in het bovenste slot zoals in de beschrijving werd vermeld. De geheugenkaart in de grootste onderste.

Hoe kom ik nu verder??

Beste antwoord (via rens-br op 22-01-2019 16:53)

• JohanWa
Laat maar allemaal. Ik weet niet wat er fout ging, maar ineens doet de telefoon het wel en ben ik van het beginscherm af. Kan er nu mee aan de gang. Badankt voor de reacties.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:45
Opnieuw opstarten al gedaan? Misschien blijft hij idd ergens hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassonn
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 28-06-2024
Even overnieuw opstarten wellicht? Dat het toestel een tijdje op Welkom staat na het inloggen op mail etc. kan er ook op duiden dat het een en ander geïnstalleerd wordt. Hoelang heb je gewacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@JohanWa kun je een foto posten op welk scherm je 'vast' zit? Wellicht zit er gewoon een knop waarmee je verder komt.

Verder heb ik even je titel aangepast, zodat het wat duidelijker is.

[ Voor 25% gewijzigd door rens-br op 22-01-2019 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanWa
Al meerdere keren opgestart en ook al een tijd gewacht. Hoe kan ik een foto plaatsen van het scherm?? Is gewoon dat blauw beginscherm met Welkom erop. Vegen over de scanner in alle richtingen levert ook niets op...

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• JohanWa
Laat maar allemaal. Ik weet niet wat er fout ging, maar ineens doet de telefoon het wel en ben ik van het beginscherm af. Kan er nu mee aan de gang. Badankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
JohanWa schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 16:44:
Al meerdere keren opgestart en ook al een tijd gewacht. Hoe kan ik een foto plaatsen van het scherm??
Even een foto maken met een ander toestel en vervolgens de foto uploaden naar imgur.com en de link hier delen.
Pagina: 1