Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Isolatie tussen de balken en de buitenmuur.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Sen
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 21-10 20:42
Ik ben druk bezig met de verbouwing van mijn nieuwe woning. Het platte dak is met 8cm pur geïsoleerd de spouwmuren zijn geïsoleerd. Maar boven op de spouwmuur waar de balken van het dak liggen is geen isolatie.

Er komt nog een gipsplaten plafond tegen de balken.

Hoe kan ik het beste die holte isoleren zonder rotte balken te krijgen.

https://tweakers.net/ext/f/IgDFNEUSA3f8hsD749t0WDvf/thumb.jpg

Ik dacht aan een pir plaat er tussen te zetten en dan met purschuim lucht dicht te maken. Maar moet ik dan een folie plaatsen en hoe dan?

Gele stenen is de buitenmuur witte blokken de binnenmuur en een spouw van 6 cm die afgesloten is met een rubber achtig materiaal.

Achter de houten balken is nog 3 cm ruimte tot de buitenmuur.

Sen wijzigde deze reactie 22-01-2019 14:42 (13%)

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Beveiliging en antivirus

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True