Toon posts:

IE op iMac =problemen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een iMac met os 8.6 en IE 5.0.
Deze heb ik aangesloten op een NT netwerk en ik internet via de Msproxy2. Elke keer dat IE een pagina laad blijft deze oneindig bezig met het laatst geladen plaatje( Bezig met ontvangen van .....) Dit plaatje is wel gewoon zichtbaar. Als ik het laden probeer te stoppen (stop knop) dan gebeurt er niks en blijft het plaatje laden. Iemand een idee?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 07:59

chem

Reist de wereld rond

geen msproxy gebruiken?

aangezien IE5 verder perfect werkt...

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Topicstarter
Wordt een beetje lastig... aangezien ik dan het hele netwerk (35 werkstations) incl. server moet platgooien en wijzigen.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 07:59

chem

Reist de wereld rond

Op maandag 23 juli 2001 16:20 schreef HPE het volgende:
Wordt een beetje lastig... aangezien ik dan het hele netwerk (35 werkstations) incl. server moet platgooien en wijzigen.
mooi mooi mooi dat msproxy dan
:?

maar goed, nee als het verder allemaal ok werkt zou ik het laten zitten... of een andere proxy gebruiken?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-08 13:14

peace, love & linux

microsoft proxyserver 2.0 en IE op de mac geeft idd wel eens wat (onverklaarbare) problemen.

Plaatjes in een site die niet geladen worden enzow. Na een keer refreshen vergeet ie weer een ander plaatje. :(
Maar ook weer niet bij alle sites.

Misschien een id om te upgraden naar MS ISA server? Dat moeten we hier nog doen dus of het helpt weet ik nog niet.