Lenovo laptop voor dagelijks gebruik + De sims spelen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop, maar ik kom er niet helemaal uit.

Ik wil de laptop voor dagelijks gebruik; surfen, email, office, foto's bewerken en voor de sims te spelen; ik wil graag de nieuwste versie kunnen spelen en ik ga het spel downloaden.
Ik ben ook wel het type die altijd van alles heeft open staan, ik heb op dit moment een i5 processor.

Tot €1000, maar het liefst rond de €700

Ik neem de laptop doordeweeks elke dag mee, maar ik kan hem gewoon opladen op locatie, dus batterijduur vind ik niet zo belangrijk! qua grootte vind ik 14 inch het mooist, maar vind ik ook niet zo belangrijk.

In principe heb ik mijn keuze laten vallen voor Lenovo, maar ik sta ook open voor andere merken.
Ik vind vooral het design van Lenovo mooi en volgens mij is het gewoon een goed merk. Alleen vind ik het heel moeilijk om een keuze te maken tussen de modellen.

Tussen deze modellen twijfel ik:

YOGA 730 13 i7-8GB-256GB PCIe € 1.019 videokaart: Intel UHD Graphics 620 https://www.lenovo.com/nl...oga-730-13-/p/88YG7000964

YOGA 530 14" i7-16GB-256GB SSD PCIe - € 899,00 videokaart: NVIDIA GeForce MX130 2GB GDDR5 https://www.lenovo.com/nl...530-14-Intel/p/81EK00AMMH

ideapad S530 13 i7-8GB-256GB SSD PCIe - €899 videokaart: NVIDIA GeForce MX150 2GB GDDR5 https://www.lenovo.com/nl...d-S530-13IKB/p/81J7004YMH

ideapad 530S 14 i5-8GB-256GB SSD PCIe - € 729,00 videokaart: Intel UHD Graphics 620 https://www.lenovo.com/nl...30S-14-Intel/p/81EU0069MH

YOGA 530 14" - i5-8GB-256GB SSD PCIe - € 699,00 videokaart: Intel UHD Graphics 620 https://www.lenovo.com/nl...530-14-Intel/p/81EK00AJMH

Mijn dilemma;

Ik denk dat ik aan een i5 processor wel genoeg heb! Is dat zo? En red ik het dan met de videokaart Intel UHD Graphics 620 met sims spelen?

Kan ik later nog een betere videokaart er in laten zetten?

De yoga serie vind ik er heeel mooi uit zien, maar heeft die dezelfde kwaliteit als de ideapad?

Heeft iemand al ervaring met één van deze modellen? En wat zijn de bevindingen?

Alvast bedankt!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2019 15:02 ]

Beste antwoord (via Verwijderd op 24-01-2019 12:04)

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:22
True schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 14:45:
Je wilt het weer gaan spelen?
Heb je de cd/dvd nog? Let dan ook op dat jij dus eigenlijk een laptop wilt met een dvd-speler er in, dat is anno 2019 niet meer zo standaard als dit altijd geweest is.

Het verschil is heel, maar dan heel kort door de bocht veelal. Nieuwer vraagt meer resources (rekenkracht) van je computer/laptop, ziet er ook mooier uit, is soms uitgebreider qua inhoud (spel/levels/etc).
Inhoudelijk kan ik je geen antwoord geven op je vraag hierin. Dit kun je prima zelf uitzoeken natuurlijk.

Als je duidelijk voor ogen hebt wat je eisen zijn kunnen we je vast en zeker helpen, vergeet inderdaad wat @bas-r zegt niet dat topic te lezen: Lees dit voordat je een nieuw topic opent; LAA beleid en alle punten aan te stippen.
De nieuwste kun je gewoon downloaden via Origin, dus die dvd speler is geen probleem meer. Zou verder gewoon naar de minimale settings voor Sims 4 kijken en van daaruit kijken wat je wil hebben met je budget in de hand.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Welke Sims gaat het om? Niet geheel onbelangrijk.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Okey ik wist ook niet dat daar verschil in zit! Ik speelde het vroeger altijd, en ik wil het weer gaan spelen. Dus ik denk de nieuwste! Zou je me kunnen vertellen wat het verschil is ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 16:48
Kijk vooral even hier: Lees dit voordat je een nieuw topic opent; LAA beleid
Zodat je je topicstart wat overzichtelijker kunt maken. Bv linkjes naar de producten.
En doe ook wat eigen onderzoek. Bv welke Sims zijn er? Welke eisen worden daar aan gesteld? Kan mijn laptop van keuze dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Heb je de cd/dvd nog? Let dan ook op dat jij dus eigenlijk een laptop wilt met een dvd-speler er in, dat is anno 2019 niet meer zo standaard als dit altijd geweest is.

Het verschil is heel, maar dan heel kort door de bocht veelal. Nieuwer vraagt meer resources (rekenkracht) van je computer/laptop, ziet er ook mooier uit, is soms uitgebreider qua inhoud (spel/levels/etc).
Inhoudelijk kan ik je geen antwoord geven op je vraag hierin. Dit kun je prima zelf uitzoeken natuurlijk.

Als je duidelijk voor ogen hebt wat je eisen zijn kunnen we je vast en zeker helpen, vergeet inderdaad wat @bas-r zegt niet dat topic te lezen: Lees dit voordat je een nieuw topic opent; LAA beleid en alle punten aan te stippen.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:22
True schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 14:45:

De nieuwste kun je gewoon downloaden via Origin, dus die dvd speler is geen probleem meer. Zou verder gewoon naar de minimale settings voor Sims 4 kijken en van daaruit kijken wat je wil hebben met je budget in de hand.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Lenovo laptop doesn't work properly after updating my device. The Device is updated to Windows 10. It is showing Windows 10 Preparing Automatic Repair Error again and again.
Pagina: 1