Groot wit vlak op FP

Pagina: 1
Acties:

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:24
Ik heb vandaag (last) van een groot wit vlak op de FP. Het komt zo te zien door de items rechts.

Windows 10 1809
Chrome 71.0.3578.98 (Officiële build) (64-bits)

Tweakers2

[ Voor 8% gewijzigd door HKLM_ op 22-01-2019 13:11 ]

Cloud ☁️

• BUSINESSRA
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-06 09:26
Ziet er naar uit dat het komt omdat je alle andere items uit hebt staan (reviews, forums en dat soort dingen).
Ik weet niet of het dan normaal wordt gefixt, maar lijkt me logisch dat het zo hoort.

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:24
BUSINESSRA schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 13:15:
Ziet er naar uit dat het komt omdat je alle andere items uit hebt staan (reviews, forums en dat soort dingen).
Ik weet niet of het dan normaal wordt gefixt, maar lijkt me logisch dat het zo hoort.
Het bekijken waard
Uitgelichte gebruikersreviews
Nu op het forum
Populaire tweakblogs

staan daar allemaal nog onder (ps is op 10% in chrome normaal draai ik 100%)

Tweakers1

[ Voor 4% gewijzigd door HKLM_ op 22-01-2019 13:34 ]

Cloud ☁️

• BUSINESSRA
HKLM_ schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 13:32:
[...]

Het bekijken waard
Uitgelichte gebruikersreviews
Nu op het forum
Populaire tweakblogs

staan daar allemaal nog onder
Heb ze zelf ook uit staan, maar was met om even snel duidelijk te maken waar het aan lag.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:06

crisp

Devver

Pixelated

Mja, de hoogte van de artikellijst is relatief statisch terwijl de hoogte van de kolom daarnaast veel dynamischer is, mede door banners e.d. Dan kan deze situatie inderdaad wel eens voorkomen. Dat is echter niet echt een bug.

Intentionally left blank

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
crisp schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 14:04:
Mja, de hoogte van de artikellijst is relatief statisch terwijl de hoogte van de kolom daarnaast veel dynamischer is, mede door banners e.d. Dan kan deze situatie inderdaad wel eens voorkomen. Dat is echter niet echt een bug.
Maar is dat niet zo te maken dat de artikellijst gevuld wordt met (relevante) artikelen, net zo lang het vol is?

• BUSINESSRA
rens-br schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 14:06:
[...]

Maar is dat niet zo te maken dat de artikellijst gevuld wordt met (relevante) artikelen, net zo lang het vol is?
Dat zou door tweakers denk ik wel gemaakt kunnen worden, maar voor zover de kennis van css bij mij gaat, kan je het niet zelf oplossen met custom css.

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:35
rens-br schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 14:06:
[...]

Ik verwacht dat het probleem hier is dat jullie (t.net) niet van te voren weet of er een banner getoond word en hoe groot die evt. zal zijn en dus niet kunnen achterhalen hoeveel artikelen er getoond dienen te worden.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Puc van S. schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 14:11:
[...]

Ik verwacht dat het probleem hier is dat jullie (t.net) niet van te voren weet of er een banner getoond word en hoe groot die evt. zal zijn en dus niet kunnen achterhalen hoeveel artikelen er getoond dienen te worden.
Dat, plus dat dergelijke afhankelijkheden de code behoorlijk complex zou maken.

Intentionally left blank

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:04

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Denk ik te simpel als ik zeg dat je gewoon 50 headlines kunt inladen, de linker kolom in css in lengte gelijk kunt maken aan de rechterkolom (dus een dynamische afhankelijkheid), en dan dus de overtollige headlines verbergen?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Dirk schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 17:42:
Denk ik te simpel als ik zeg dat je gewoon 50 headlines kunt inladen, de linker kolom in css in lengte gelijk kunt maken aan de rechterkolom (dus een dynamische afhankelijkheid), en dan dus de overtollige headlines verbergen?
Dat zou kunnen, maar vereist wel wat scripting en kan pas toegepast worden nadat banners zijn ingeladen. Al met al niet echt heel ideaal. Ik denk dat we gewoon wat beter moeten kijken naar de balans tussen de linker- en rechterkant. Die is blijkbaar in de loop van de tijd wat scheef geraakt.

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

We hebben voor nu het aantal headlines opgehoogd naar 40 wat dit probleem voor nu grotendeels oplost. Bij komende wijzigingen zullen we verdere finetuning overwegen :)

Intentionally left blank

Pagina: 1