Zijn er prepaid kaarten met data bruikbaar in Europa?

Pagina: 1
Acties:
  • 373 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cupra4
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 15:47
Een goede vriend van mij uit Canada komt een paar weekjes naar Europa, met name NL, BE en FR.
Hij is op zoek naar een prepaid kaartje met liefst zoveel mogelijk data wat in elk geval in die 3 landen werkt. Ik koop het kaartje voor hem en stuur het op zodat ie in NL al gelijk ervan gebruik kan maken.

Wie heeft hier ervaringen mee en welke provider biedt meeste data?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:54
T-Mobile heeft onbeperkt databundels die je per dag kan activeren. Opzich een dure grap voor een paar weken. Maar mocht dat een optie zijn kan je dat zeker overwegen.

Of dat ook in Europa werkt, weet ik niet.

Je kan ook een maandelijks opzegbaar tele2 abo nemen die een fractie kost van de T-Mobile optie.

[ Voor 19% gewijzigd door polopolo150 op 22-01-2019 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 16:15
polopolo150 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 13:06:
T-Mobile heeft onbeperkt databundels die je per dag kan activeren. Opzich een dure grap voor een paar weken. Maar mocht dat een optie zijn kan je dat zeker overwegen.

Of dat ook in Europa werkt, weet ik niet.
Met die onbeperkte prepaid internet kan dat. Is iets van 680MB per dag in de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:36

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
cupra4 schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 13:04:
Wie heeft hier ervaringen mee en welke provider biedt meeste data?
Wat ik eigenlijk mis aan je topic is wat je zelf al gevonden en gedaan hebt? We hebben op Tweakers een goed lopend topic: [Ervaringen] Mobiel internet in het buitenland en ik kan mij niet voorstellen dat dit soort informatie niet vermeldt staat op de websites van de providers.

Ik zou zeggen, ga dus eerst zelf even op onderzoek uit. Mocht daar niks uitkomen, open dan gerust een nieuw topic, maar geef dan wel aan wat je zelf al gedaan hebt en waarom dat niet voldeed.

Dit topic is gesloten.