[IC-Hosting] Down of Out of Business ?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LdWit
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 24-01-2019
Weet iemand heel misschien wat er bij IC-Hosting aan de hand is ?
Ik zit al zo'n 11 jaar bij IC-Hosting zonder enige problemen, en als ik het zo lees hier en daar, ben ik een van de weinigen denk ik.

Echter, sinds Zondag op Maandag nacht zijn mijn website en 2 stream-servers ineens offline.
Ook de site ic-hosting.nl zelf is niet meer bereikbaar lijkt het.
Ik krijg nu een "ongeldig beveiligingscertificaat" melding, en dat het certificaat alleen voor ws1.maenda.media geldig zou zijn.

Uiteraard heb ik ze al geprobeerd te bellen, maar elk nummer dat ik vond was "buiten werking".

Dus op dit moment sta ik dan ook erg in dubio of ik moet overstappen naar een andere host,
of misschien moet wachten tot dat IC-Hosting weer terug is...als dat überhaupt nog gebeurd,
want gezien er niets gecommuniceerd is en ze niet bereikbaar...heb ik dus geen idee wat daar aan de hand is.
Uiteraard spookt het vermoedden dat ze failliet zijn en dat de stekker eruit getrokken is zeker door mijn hoofd.

Echter, gisteren toen ik een trace deed, leek er redelijk wat uit te liggen.
Echter, rond gisteravond liep de trace tot ws1.maenda.media
Voor zover ik weet was Maenda Media hun registar, en ook die heb ik geprobeerd te bellen, daar ze op hetzelfde adres geregistreerd staan....maar ook daar waren alle nummers buiten werking.

Ping ik nu naar ic-hosting.nl, dan krijg ik antwoord, maar doe ik een trace...dan blijkt het dus ws1.maenda.media te zijn die antwoord geeft.

Dus misschien dat iemand enig idee heeft wat er aan de hand is ?
En of ik nog even af moet wachten, of gewoon beter overstap naar een andere host ?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-04 18:57

slaay

Natuurbeleven.com

Even snel gezocht op de KVK site:
https://www.kvk.nl/zoeken...ting&start=0&site=kvk2014

Ze zijn (nog) niet failliet verklaard:
https://insolventies.rech...sultaat/////////maenda///

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Failissementen worden alleen uitgesproken op dinsdagmiddag, dus je kan het pas zien in de loop van de middag / woensdag. Mocht dat het probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-04 18:57

slaay

Natuurbeleven.com

De website lijkt nu weer gewoon up te zijn.

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LdWit
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 24-01-2019
slaay schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 16:31:
De website lijkt nu weer gewoon up te zijn.
Hun website is inderdaad weer up zag ik net, en daarmee is mijn website ook weer bereikbaar.
Echter, ik merkte ook dat mijn shoutcast servers (ik had er 2 bij hun) nog steeds (voor mij tenminste) onbereikbaar zijn.
Ik heb ze daarover ook al een mailtje gestuurd, maar op moment van schrijven nog geen antwoord gehad.

Edit:

Op hun website staat "meestal binnen 2 uur antwoord" en "snel contact".
Echter, na zo'n 28 uur inmiddels nog steeds geen antwoord van ze mogen ontvangen.
Inmiddels is er weer een bericht aan ze verstuurd, want blijkbaar wisten ze mijn bankrekening wel te vinden.

[ Voor 22% gewijzigd door LdWit op 23-01-2019 22:00 ]