Ik heb thuis een Fractal Design Node 804 staan waar ik nog steeds erg blij mee ben. Binnen ~3 maand wil ik mijn pc weer eens gaan upgraden en daar wil ik een waterkoel element aan toe gaan voegen. De 804 heeft een mooie splitsing binnen in, in het achterste gedeelte passen makkelijk 2 x 120mm radiatoren, maar ik zie er een beetje tegenop om zelf een loop te bouwen, dus een AOI oplossing lijkt mij wel wat.
Probleem is dat de AOI tubing vaak niet langer zijn dan nodig is (begrijpelijk). Dezen worden gebouwd met de gedachte dat de radiator vlakbij het component wordt geplaatst. Ik wil dat dus eigenlijk niet, ik wil de radiatoren in het achterste gedeelte hebben. Om dat voor elkaar te hebben moet de tubing dus een stukje langer zijn.
Wat zijn jullie suggesties? De suggestie om de radiatoren in het voorste gedeelte te plaatsen hoef je niet te geven, dat is het hele punt
. Ik denk dat ik wel een custom loop moet gaan doen, maar da's is nogal wat werk waar ik dan weer minder zin in heb.
//edit. Na een korte zoektocht is gebleken dat de Kraken X62 langere tubing heeft dan normaal. Misschien eens bestellen en zien hoe dat gaat.
Probleem is dat de AOI tubing vaak niet langer zijn dan nodig is (begrijpelijk). Dezen worden gebouwd met de gedachte dat de radiator vlakbij het component wordt geplaatst. Ik wil dat dus eigenlijk niet, ik wil de radiatoren in het achterste gedeelte hebben. Om dat voor elkaar te hebben moet de tubing dus een stukje langer zijn.
Wat zijn jullie suggesties? De suggestie om de radiatoren in het voorste gedeelte te plaatsen hoef je niet te geven, dat is het hele punt
//edit. Na een korte zoektocht is gebleken dat de Kraken X62 langere tubing heeft dan normaal. Misschien eens bestellen en zien hoe dat gaat.
[ Voor 6% gewijzigd door MrVegeta op 22-01-2019 11:52 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps