[SW360 IP-Camera] Krijg ik niet verbonden met de router

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milanbudding
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 24-11-2023
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik

Zojuist een IP-CAMERA gekocht bij de Action, model: SW360 , maar ik krijg hem niet verbonden, alsof het lijkt dat de router niet wilt toestaan dat hij verbinding maakt met het internet. Wie kan mij helpen? Ik heb hier een KPN Modem..

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Milanbudding schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 10:41:

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Wat heb je al gevonden of geprobeerd?

En lees na je de boel geconfigureerd hebt ook dit even: https://radar.avrotros.nl...ijkt-eenvoudig-te-hacken/

[ Voor 27% gewijzigd door ImNotnoa op 22-01-2019 10:44 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milanbudding
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 24-11-2023
Ik heb hem zojuist geinstalleerd via de app. Maar hij heeft op het begin verbinding gemaakt maar daarna blijft hij op verbinden/offline staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:18

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Milanbudding je openingspost voldoet momenteel niet aan de wensen/eisen die we er aan stellen, zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

Zo is het belangrijk om eerst zelf wat eigen onderzoek te doen naar je probleem en dat vervolgens met ons te delen. Daarnaast is het handig om de uitgevoerde stappen en eventuele foutmeldingen goed en duidelijk te beschrijven.

Kan je dus je openingspost aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickname55
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-07 19:38
[b]Milanbudding in "[SW360 IP-Camera] Krijg ik niet verbonden met de router"... alsof het lijkt dat de router niet wilt toestaan dat hij verbinding maakt met het internet...
Anderom: jou router staat het niet toe dat het internet verbinding maakt met je camera. En dat is ook de bedoeling van dat ding...

Euhm... \n ...