iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Zoeken op actieve speakers als je geen versterker hebt. Als je wel een versterker hebt dan zoeken op passieve speakers. En anders zoeken op passieve speakers en een versterker. Zat opties.
[ Voor 20% gewijzigd door Dwarlorf op 22-01-2019 09:54 ]
The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.
Plus 1Dwarlorf schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 09:36:
Zoeken op actieve speakers als je geen versterker hebt. Als je wel een versterker hebt dan zoeken op passieve speakers. En anders zoeken op passieve speakers en een versterker. Zat opties.
In dit geval zou ik ook eens naar actieve speakers kijken, wat is je budget, en hoe groot is je kamer?
Op zich kun je natuurlijk altijd voor actieve speakers gaan.THE_BASE schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 09:30:toon volledige bericht
Ik ben op zoek naar beter geluid bij onze tv in de woonkamer.
Een hele simpele wens blijkt vrijwel niet haalbaar: gewoon twee goede losse speakers. Ik heb nu Bose Companion Series II en die zijn niet helemaal geweldig meer. Ik kan de opvolger kopen, maar feitelijk zijn het speakers voor aan de PC.
Het enige wat te vinden is zijn soundbars, soundplates of 2.1 sets.
Subwoofer op zich niet nodig, mag wel. Ik heb wel een goede gezien, maar dat is wederom een soundbar. In mijn optiek is het geen gezicht om dat voor de tv te leggen, maar dat is echt persoonlijk.
Iemand een helder idee?
Kwam dus uit op deze, schijnbaar goede en voordelige set:
https://www.coolblue.nl/product/794873/samsung-hw-k335.html
Om een voorbeeldje te geven -> https://www.hifiklubben.n...ze-bluetooth-luidspreker/
Dit zijn actieve speakers met een optische poort voor de aansluiting naar je TV. Bluetooth voor eventuele eenvoudige streaming opties. En een subwoofer output mocht je nog een sub willen aansluiten.
En zo zullen er ongetwijfeld nog tig varianten zijn. Zou je in ieder geval aanraden gewoon eens een audiozaak in te stappen in plaats van een dozenschuiver, daar staan medewerkers die je vast verder wijs kunnen maken binnen de mogelijkheden.
Volgens mij zoek je "boekenplank speakers". Er zijn een aantal mooie verkrijgbaar.
Zelf heb ik eens naar de Edifier R1800BT gekeken. Deze schijnen heel mooi geluid te produceren.
Zelf heb ik eens naar de Edifier R1800BT gekeken. Deze schijnen heel mooi geluid te produceren.