Vanaf prijs niet te vinden.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Ik zoek een fitness tracker tussen de 20 a 30 euro en het valt me op dat de pricewatch prijzen in het overzicht zet die vervolgens niet te vinden zijn bij winkels. Ben ik niet gewend.

categorie: Smartwatches En dan bijvoorbeeld beide Xiaomi's (andere niet gechecked). Dit kost me veel tijd zo en gebruik ik liever Google.

[ Voor 6% gewijzigd door Mar2zz op 22-01-2019 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

dragonhaertt

@_'.'

Doe ik nou iets verkeerd? Ik kan beide Xiaomi's gewoon vinden voor de laagste prijs die aangegeven staat.
Mi band 2
Mi band 3

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Ik zie ze wel: categorie: Smartwatches

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Ik zie de Xiaomi band 3 voor een vanaf van 27,90. De bovenste (de goedkoopste dus) winkel Amazon.de heeft vervolgens 31,39.

Zie link uit op waar vanaf 27,90 staat vermeld. Vervolgens deze: pricewatch: Xiaomi Mi Band 3 Zwart (Zwart) waar die dus niet te vinden is.

[ Voor 8% gewijzigd door Mar2zz op 22-01-2019 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:10
Mar2zz schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 19:10:
Ik zie de Xiaomi band 3 voor een vanaf van 27,90. De bovenste (de goedkoopste dus) winkel Amazon.de heeft vervolgens 31,39.

Zie link uit op waar vanaf 27,90 staat vermeld. Vervolgens deze: pricewatch: Xiaomi Mi Band 3 Zwart (Zwart) waar die dus niet te vinden is.
Er komen verzendkosten bij:
Afbeeldingslocatie: https://gyazo.com/b56a8c1269f539b8189938bf22c4d512.png

Technisch gezien kost hij dus inderdaad 27,90, maar inclusief verzendkosten iets meer.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Oh. Ik ben dat niet meer gewend blijkbaar. Kan je ook afhalen bij amazon.de dan? Anders is dat natuurlijk totaal niet relevant.

Oh wacht ik zie wat er gebeurt. Ik zit op mobiel dan zijn de verzendkosten niet zichtbaar.

[ Voor 27% gewijzigd door Mar2zz op 22-01-2019 19:33 . Reden: mobiele weergave ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

dragonhaertt

@_'.'

Mar2zz schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 19:18:
Oh. Ik ben dat niet meer gewend blijkbaar. Kan je ook afhalen bij amazon.de dan? Anders is dat natuurlijk totaal niet relevant.

Oh wacht ik zie wat er gebeurt. Ik zit op mobiel dan zijn de verzendkosten niet zichtbaar.
Dat is zeker wel relevant, want de verzendkosten blijven hetzelfde, ook als je meerdere artikelen besteld.
Als je de prijs van het product zelf wil vergelijken moet je dus de prijs zónder verzendkosten makkelijk kunnen zien.

Verzendkosten zijn bij veel winkels ook variabel afhankelijk van hoe veel je besteld. Om een eerlijke vergelijking te maken wordt in pricewatch dus altijd de prijs zonder verzendkosten vermeld, en de totaalprijs in het prijsoverzicht.

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Ja zo kan je het zien, als je meer bestelt bij dezelfde winkel dan wordt het een ander verhaal. Maar dan is het product nog steeds niet vanaf 27,90 te krijgen en het overzicht geeft wel die indruk vanwege de vanaf prijs. Ik moet op een mobiel dus steeds doorklikken om de prijs te zien die ik zou moeten gaan betalen als ik het echt wil hebben. In het geval van Xiaomi zouden ze voor mij dus buiten de max 30 euro filter vallen en had ik ze dus niet in het overzicht willen zien.

Een filter "gratis verzending" zou hier bijvoorbeeld voor mij handig zijn geweest. Alieexpress heeft dat ook en maak ik vaak gebruik van.
Pagina: 1