Met mijn jarenlange dagelijkse windows ervaring, dacht ik dat ik wel zo'n beetje op de hoogte was van de bediening van het beestje.
Zo weet ik o.a. dat ik met ALT-TAB van applicatie wissel, ALT-SHIFT-TAB, wisselt teruguit van applicatie
Verder kun je natuurlijk met ALT-DUBBELKLIKKEN de eigenschappen van een object rechtstreeks benaderen
Nu lees ik N.B. in de VERONICA gids, dat je bijv. open applicaties in een klap kunt sluiten door ze op de taakbalk allemaal te selecteren m.b.v. CTRL, en vervolgens sluiten (of minimaliseren, of maximaliseren) te kiezen. Hoe lang zit deze functionaliteit nu al weer in windhoos?
Wie kent er nog meer van deze handigheidjes waarvan je verwacht dat iedereen ze al kent?
Ik noem een: ALT-B-N-M (nieuwe map in ned. w9x) = supersnel
Zo weet ik o.a. dat ik met ALT-TAB van applicatie wissel, ALT-SHIFT-TAB, wisselt teruguit van applicatie
Verder kun je natuurlijk met ALT-DUBBELKLIKKEN de eigenschappen van een object rechtstreeks benaderen
Nu lees ik N.B. in de VERONICA gids, dat je bijv. open applicaties in een klap kunt sluiten door ze op de taakbalk allemaal te selecteren m.b.v. CTRL, en vervolgens sluiten (of minimaliseren, of maximaliseren) te kiezen. Hoe lang zit deze functionaliteit nu al weer in windhoos?
Wie kent er nog meer van deze handigheidjes waarvan je verwacht dat iedereen ze al kent?
Ik noem een: ALT-B-N-M (nieuwe map in ned. w9x) = supersnel
Mod-break:
Let op! Het topic is ondertussen twee jaar oud, niet alle tips zullen per se onder alle versies van de OSsen / progs werken maar probeer het gewoon en je weet het
Lees ook eerst het topic even door voor je tips gaat herhalen, dubbele tips zijn niet handig
[ Voor 20% gewijzigd door F_J_K op 22-08-2003 14:46 ]