Staat .plan tegenwoordig voor advertorials en niet voor webplatform development?
Nee. Het was ook geen advertorial. De categorie .plan is voor dingen die over Tweakers zelf gaan. Dat kan webdevelopment zijn, zoals de Sprint-releasenotes, maar ook updates over bijvoorbeeld Tweakers Gaming Live, Tweakers Awards of de Tweakers Developers Summit. Info over evenementen is al heel lang onderdeel van .plans, zie bijvoorbeeld deze uit 2001
plan: Tweakers.net op de HCC-dagenEn is zowel de censuur, het bedenkelijke niveau van veel nieuwsartikelen als de ultra commerciële insteek van dit artikel tekenend voor de richting waarin het platform zich beweegt?
Ik sluit me aan bij @
Bart ® . Je reactie was duidelijk ongewenst en stond onterecht op +3; de moderatieregels schrijven duidelijk voor dat dit een -1 is. Dat is geen censuur of zelfs maar fout van jou, veel mensen hebben hem onterecht te hoog gewaardeerd en een admin greep in; dat lijkt me een functie van een goed werkende community.
Je tweede punt gaat over het 'bedenkelijke niveau van veel nieuwsartikelen'. Nu komt dit in je reactie uit het niets, dus ik kan er niet op reageren. Ik merk wel dat de nieuwsartikelen uitgebreider zijn dan voorheen. Om maar eens iets ouds uit de kast te trekken, dit was
nieuwsbericht met volgnummer 1337Anandtech heeft een verhaaltje over de technieken achter ATA/66, de nieuwe standaard voor IDE schijven. Hier heb ik even het introotje gecopy-pasted
Dit was het. Dit was het hele nieuwsbericht. Op een gegeven moment hebben we dat uitgebreid met volledige verslaglegging van nieuws uit andere bronnen in het Nederlands. Ik hoor graag wat je kritiek is op het nieuws zoals dat nu verschijnt. Ik oefen daar als auteur uiteraard enige invloed op uit

als de ultra commerciële insteek van dit artikel tekenend voor de richting waarin het platform zich beweegt?
Als je met 'het platform' Tweakers bedoelt, dan lijkt me dat niet. Dit is een .plan over de Developers Summit. Ik snap de neiging om altijd alles breder te zien dan alleen iets waar je het niet mee eens bent ('ik heb een beschimmelde tomaat in mijn emmer met snacktomaatjes gevonden, is dit de richting waarin de voedingsindustrie naar toe gaat?'), maar vaak is dat simpelweg niet terecht. Als je stelt: is de richting waarin .plans over de Developers Summit naar toe gaan, dan kan ik zeggen: ja, dat denk ik wel.
Als je het daar niet mee eens bent, kun je reageren en uitleggen dat je het er niet mee eens bent en waarom niet. Wij hebben in het verleden vaak elementen op de site aangepast aan de hand van reacties van lezers en dat blijven we doen. Het belangrijkste is daarbij dat we met argumenten discussiëren, met respect reacties uitwisselen en dus niet op de man of vrouw spelen en accepteren dat niet iedereen altijd zijn of haar zin kan krijgen.
Deze community is nog altijd een community en merk hier - omdat ik dichter bij de mensen die beslissingen nemen zit dan veel anderen in deze community - dat iedereens mening meetelt en dat we ons beleid écht aanpassen op wat lezers zeggen