Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Het word tijd voor een nieuwe CPU. Merk dat er bij AAA titels duidelijk een bottleneck aanwezig is. CPU draait volle tijd op 100%. Wil ook wat gaan streamen, en merk dat ik hierbij bijzonder veel frames drop.
Wat is je budget?
Tussen de 300 en 400 zou top zijn. Dit is dan inclusief Moederbord wanneer mogelijk. Als het budget hoger moet, zal ik nog even door moeten sparen
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel of AMD maakt me niet bijzonder veel uit. Nu oogt de Ryzen 5 2600 bijzonder goed. Zit ik alleen met mijn huidige ram, maar dat kan ik later alsnog upgraden. Lijkt me niet dat dit direct grote problemen oplevert? Op dit moment draai ik dit systeem:
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gewoon weer soepeltjes de titels kunnen draaien. En wil graag wat streamen, dit hoeft dan uiteraard niet op de max settings/.
Ik hoor graag wat jullie hiervan denken. Moet ik nog wat toevoegen aan deze post, hoor ik het ook graag!
Alvast bedankt!
Ik zoek een?
Het word tijd voor een nieuwe CPU. Merk dat er bij AAA titels duidelijk een bottleneck aanwezig is. CPU draait volle tijd op 100%. Wil ook wat gaan streamen, en merk dat ik hierbij bijzonder veel frames drop.
Wat is je budget?
Tussen de 300 en 400 zou top zijn. Dit is dan inclusief Moederbord wanneer mogelijk. Als het budget hoger moet, zal ik nog even door moeten sparen

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel of AMD maakt me niet bijzonder veel uit. Nu oogt de Ryzen 5 2600 bijzonder goed. Zit ik alleen met mijn huidige ram, maar dat kan ik later alsnog upgraden. Lijkt me niet dat dit direct grote problemen oplevert? Op dit moment draai ik dit systeem:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-7400 Boxed | € 194,50 | € 194,50 |
1 | MSI B250 Krait Gaming | € 96,95 | € 96,95 |
1 | MSI Radeon RX 480 ARMOR 8G OC | € 0,- | € 0,- |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 39,25 | € 39,25 |
1 | NZXT S340 Zwart | € 62,95 | € 62,95 |
1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB | € 109,95 | € 109,95 |
1 | Corsair CX450M | € 51,90 | € 51,90 |
1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 86,85 | € 86,85 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 642,35 |
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gewoon weer soepeltjes de titels kunnen draaien. En wil graag wat streamen, dit hoeft dan uiteraard niet op de max settings/.
Ik hoor graag wat jullie hiervan denken. Moet ik nog wat toevoegen aan deze post, hoor ik het ook graag!
Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door Jappiiee op 22-01-2019 20:14 ]