Ik heb een probleem: Thuis heb ik 1 server + 3 clients. De server is reeds geupgrade naar Win2000. Ik zit bij @home. Ik gebruik WinRoute 4.1 Lite, want dat is het makkelijkst. Als ik wil internetten op mijn eigen computer gaat dat niet. Als WinRoute niet aanstaat kan ik gewoon internetten op de server en niet op mijn eigen computer. Als WinRoute wel aanstaat, kan ik nergens internetten, ook niet op de server zelf. Hij deed het eerst wel in Win98SE!!! Moet ik in Win2000 iets instellen??? Wie helpt mij?!
Verwijderd
Ik neem aan dat je in de netwerkproperties van je client-bak wel als gateway en DNS server die winroute bak hebt ingesteld?
Is toch het minimale wat hij nodig heeft.
Verder zou het exact hetzelfde moeten werken als in win98... bij mij wel in ieder geval..
succes
Is toch het minimale wat hij nodig heeft.
Verder zou het exact hetzelfde moeten werken als in win98... bij mij wel in ieder geval..
succes
Verwijderd
Het gaat hier om de server, niet om de client (nog
.
Ik heb zelf dit probleem ook gehad en ik was al een heel stuk verder toen ik maar besloot Winroute pro te nemen.
Maareh, een beetje search gebruiken levert al snel het volgende resultaat:
[topic=171785]
Hiermee ben ik er toen ook uitgekomen...
Succes ermee...
Ik heb zelf dit probleem ook gehad en ik was al een heel stuk verder toen ik maar besloot Winroute pro te nemen.
Maareh, een beetje search gebruiken levert al snel het volgende resultaat:
[topic=171785]
Hiermee ben ik er toen ook uitgekomen...
Succes ermee...
Op maandag 23 juli 2001 16:43 schreef Praetorian het volgende:
Aha, ik heb WinROute Pro 4.1 geinstalleerd en ik kan al internetten op de server met de winroute engine ON... maar PRO is een stuk ingewikkelder, moet ik nu ook allemaal SMTP dingetjes instellen??? WAT MOET IK ALLEMAAL INSTELLEN??

Als je eventjes de moeite had genomen te zoeken had je deze topic gevonden:
[topic=178803]
Sorrie dat ik het zeg, maar dit is al de tweede keer dat iemand je iets uit de search moet voorkouwen
Ja sorry, ik heb het nu, al uit de vorige verwijzing naar de search knop...:)
Thnx voor alles. Het werkt nu eindelijk.
Thnx voor alles. Het werkt nu eindelijk.
Pagina: 1