Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph.l
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-03 12:27
Dag,

Ik probeer beelden van mijn externe SSD schijf naar mijn externe HDD schijf over te zetten. (kort samengevat, Ik heb beelden geschoten en die komen direct of een externe ssd te staan, deze zet ik dan over naar mijn externe hdd schijf zodat ik daarmee kan editen) deze hdd schijf is aangesloten via USB 3.0. De hdd is een WE RED van 4 TB in een dok. na ongeveer 1 minuut geeft Windows 10 deze melding:

M:\(Naam van de map) is niet beschikbaar. Als de locatie op deze pc is, zorg er dan voor dat het apparaat of station is verbonden of de schijf is geplaatst, en probeer het vervolgens opnieuw. Als de locatie zich in het netwerk bevindt, zorg er dan voor dat u met het netwerk of internet bent verbonden, en probeer het vervolgens opnieuw. Als ook dan de locatie niet kan worden gevonden, is die mogelijk verplaatst of verwijderd.

Wie kan mij helpen.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:29
Heeft je dock genoeg power?
Is de schijf nog 100%?
Zit hij goed in het dock, wiebelt deze niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
En zitten alle kabels goed ? Dus stroom en data.

Verder kan je het simpel testen door de HDD even in de PC aan te sluiten. Gaat het dan wel goed weet je gelijk dat het niet aan de HDD ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph.l
jeroen3 schreef op maandag 21 januari 2019 @ 20:47:
Heeft je dock genoeg power?
Is de schijf nog 100%?
Zit hij goed in het dock, wiebelt deze niet?
Yes dit is allemaal in orde. zodra ik ook met andere bestanden ga werken doet hij het maar zodra ik die bestanden wil overzetten gooit hij hem eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph.l
PilatuS schreef op maandag 21 januari 2019 @ 20:50:
En zitten alle kabels goed ? Dus stroom en data.

Verder kan je het simpel testen door de HDD even in de PC aan te sluiten. Gaat het dan wel goed weet je gelijk dat het niet aan de HDD ligt.
Yes, dit zit allemaal goed,

Ja dat zal ik dan maar eens proberen, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TanteBeth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23:33
En zorg dat de data kabels niet te lang zijn. Hoe korter hoe beter.
Pagina: 1