Het volgende is mij zojuist overkomen.
Vorig jaar heb ik een houtklover gekocht. Prima ding, (3x een zaterdag gebruik), echter ging hij een beetje olie lekken.
na 11 maanden product naar de winkel gebracht met dit euvel en hij zou worden opgestuurd voor garantie.
Vandaag krijg ik een mailtje dat wij weer gemaakt is, echter viel dit buiten garantie. De ontstane rekening bedraagt 80 euro. Of ik even betalen wil, terwijl men niks met mij heeft over legt of van tevoren heeft gezegd dat dit zou kunnen gebeuren.
Direct een mailtje terug gestuurd dat ik het erg vreemd vind dat ik direct een rekening krijg zonder overleg, en dat ik voornemens ben om niet te gaan betalen voor iets waar ik geen akkoord op heb gegeven.
krijg ik dit mailtje terug:
Hallo *****,
Vrijdag de klover binnen gekregen met daar bij een factuur voor
reparatie, met ons is hierover geen overleg geweest om dit te repareren
of de klant een keuze te stellen het product ongeprepareerd weer te
ontvangen. Had u deze klover ongeprepareerd weer ontvangen waren ook de
transportkosten en de onderzoekskosten nog voor uw rekening geweest.
Ik vind het jammer dat dit zo heeft moeten gebeuren maar heb hier helaas
geen invloed op gehad.
Ik weet nu niet zo goed wat ik hier mee moet. Iemand een idee????
ik lees graag!
Vorig jaar heb ik een houtklover gekocht. Prima ding, (3x een zaterdag gebruik), echter ging hij een beetje olie lekken.
na 11 maanden product naar de winkel gebracht met dit euvel en hij zou worden opgestuurd voor garantie.
Vandaag krijg ik een mailtje dat wij weer gemaakt is, echter viel dit buiten garantie. De ontstane rekening bedraagt 80 euro. Of ik even betalen wil, terwijl men niks met mij heeft over legt of van tevoren heeft gezegd dat dit zou kunnen gebeuren.
Direct een mailtje terug gestuurd dat ik het erg vreemd vind dat ik direct een rekening krijg zonder overleg, en dat ik voornemens ben om niet te gaan betalen voor iets waar ik geen akkoord op heb gegeven.
krijg ik dit mailtje terug:
Hallo *****,
Vrijdag de klover binnen gekregen met daar bij een factuur voor
reparatie, met ons is hierover geen overleg geweest om dit te repareren
of de klant een keuze te stellen het product ongeprepareerd weer te
ontvangen. Had u deze klover ongeprepareerd weer ontvangen waren ook de
transportkosten en de onderzoekskosten nog voor uw rekening geweest.
Ik vind het jammer dat dit zo heeft moeten gebeuren maar heb hier helaas
geen invloed op gehad.
Ik weet nu niet zo goed wat ik hier mee moet. Iemand een idee????
ik lees graag!