Laptop keyboard 2x kapot in 2 jaar

Pagina: 1
Acties:

• pc01
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-02 12:43
Hi,

Van een Lenovo laptop 710S-13ISK is nu voor de 2e keer in 1 jaar (deze keer helaas net na garantie) de toetsenbord module kapot. (sommige toetsen reageren niet meer; anderen blijven "hangen" --> niet fysiek zichtbaar; maar het is alsof ze continue contact maken).

Ik vraag me af hoe dit kan ? Het lijkt mij niet redelijk dat dit zo vaak gebeurd. Reparatie was eerste keer onder garantie; nu is de prijsopgaaf +/- 170 euro.

thx

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:00
user abuse?

Je bewaart dingen tussen toetsenbord en scherm?
Je valt in slaap met je hoofd op het toetsenbord?
Koffie?
Bier?
vanzelf komt het niet in elk geval;
Btw een toetsenbord wisselen hoeft niet zo duur te zijn, al is dit type niet erg gemakkelijk te vinden.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@pc01
Zakelijk? Omdat je maar 1 jaar garantie hebt? :?
Is het probleem ook in andere besturingssystemen? Oftewel, is het misschien een softwarematig probleem?

[ Voor 3% gewijzigd door Room42 op 21-01-2019 19:04 ]

🎤 Devine M-Mic USB BK microfoon aangeboden
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• pc01
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-02 12:43
Nee 2 jaar garantie; maar in het 2 jaar 2x kapot. En de laatste keer net na aflopen van garantie. Softwarematig is het helaas niet (al getest). Ook niet echt sprake van user abuse.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als het een consumenten-aanschaf is mag je ervan uitgaan dat het langer dan 2 jaar meegaat en kun je dus terug naar de winkel omdat het blijkbaar 'geen deugdelijk product' is. Jij moet dan wel bewijzen dat het niet aan jouw handelen ligt.

🎤 Devine M-Mic USB BK microfoon aangeboden
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron