Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Als dat jouw PC is, waarom wil je dan rounded kabels. Vind dit veel mooier imho.
Heb zelf alleen een rounded voor SCSI-2 gemaakt (enkel het stuk naar de drives toe) en dat is soepel gebleven. Echter te groot voor achter het mobo.
Da's nog leuker ook!
Conforms to ANSI #NCITS340-2000, commonly known as ATA/ATAPI-5
Comes in 4 colors
20 inches long
Machine Made
Increases Airflow
Extremely Flexible <------------ zoals je ziet erg flexibel:)
waarom ik rounded kabels wil?

hiervoor dus
Ik wil trouwens niet zelf gaan rounden (voor die ata-100 kabels heb ik 't geduld niet); ik heb dat in mijn vorige case wel gedaan (met ata-33), maar die kabels vind ik iets te stug. (en deze kant-en-klare kabels zien er gewoon
Het probleem is dat mijn hdd's worden gekoeld doordat er lucht van voor naar achter in mijn kast wordt gezogen (momenteel door de psu en de extra fan (bovenin); maar de flatkabels blokeren nu de flow iets te erg (en het ziet er s*ck uit als ik door mijn raampje kijk
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Ik heb zelf een ide geround als test, maar denk iets te veel windingen gedaan met die isolatietape, want hij is nu beetje strak dus niet zo gemakkelijk wendbaar.
Powered by ProBNC
Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition
Leuke arraytje trouwens
Mzzl
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
't is een Yeong Yang CubeKroetsjov, wat voor case is dat die jij hebt?
het is een beetje lullig als je 5 van die kabels koopt en het past nietik heb zelf ook die groene 90cm kabels en je kunt die makkelijk dubbelvouwen. lijkt me dus niet dat je problemen hiermee zult hebben.
kerel, waar heb jij die case vandaan? ik ben van plan dat ding te importeren uit duitsland alleen moet dat ding helemaal uit Hamburg komen en dat kost nogal knaken, ik wil precies dezelfde die jij hebt (in het zwart)
Zou je dat hier ff kunnen vertellen of zou je mij daar ff over willlen mailen?
thanx!
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Verwijderd
www.comptronic.de
He, je kunt je HDD's toch ook voor je outlet-fannen hangen, dus aan de achterkant boven je PSU
Je hebt daar, als het goed is, bevestigingsijzers voor gekregen.
Kun je je kabels aan de voorkant van je HDD bevestigen en zuig je zo de lucht onder en boven je HDD weg.
boven de voeding is idd plek voor 8 hdd's; maar het 'probleem' is dat daar mijn radiator moet komenHe, je kunt je HDD's toch ook voor je outlet-fannen hangen, dus aan de achterkant boven je PSU
Je hebt daar, als het goed is, bevestigingsijzers voor gekregen.
Kun je je kabels aan de voorkant van je HDD bevestigen en zuig je zo de lucht onder en boven je HDD weg.
en met de fan(s) die op mijn radiator komt wil ik gelijk mijn hdd's koelen
(ik heb trouwens even 1 zo'n kabel besteld; krijg 'm als het goed is morgen; dan kan ik kijken of het gaat werken)

Okee, okee, een beetje een suck ass shot, maar je ziet de bedoeling.
En er zitten 2 voordelen aan:
* T'is niet duur, 4 piek ofzo,
* Het is best gemakkelijk om de kabels erin te krijgen, als je ongeveer bij het laatste stukje bent aangekomen
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Verwijderd
- breken niet snel, dat verbaasde mij ook,
- maken je kabel 5% korter.
Dus misschien wel een probleem voor enkelen, maar ik had toch al teveel kabel over
Audi A8 W12 6.0
koop je er eerst 1Op dinsdag 24 juli 2001 00:05 schreef Kroetsjov het volgende:
het is een beetje lullig als je 5 van die kabels koopt en het past niet
Beter, mja misschien, maar iig niet goedkoperOp dinsdag 31 juli 2001 13:49 schreef delyver het volgende:
die gerounde kabels zijn vrij flexibiel... iig beter als eigen gerounde
misschien dat een idee, ik zag dit staan in een eerdere topic over rounded cables (is dus niet mijn kast). ATA100 kabels kan je heel makkelijk vouwen
[nogal offtopic]
Welk mobo is dat ???
[/nogal offtopic]
of toch maar zelf rounden
van die spiraal slang er om heen en klaar is klara
werkt prima
Sine> zie sig
ik heb trouwens al 1 kabeltje besteld; morgen maak ik wel wat fototjes terwijl ik 'm aan het mishandelen ben