@
D-dark en @
Wekko306
Nou dit wordt de opstelling (dit is dezelfde kast, alleen van iemand anders, maar heb met pijltjes aangegeven wat ik van plan ben te gaan doen, de cpu koeler die je daar ziet moet dus de Scythe Fuma worden)
https://ibb.co/ZzkhjZf
Als je die koeler plaatst en doet de eerste fan rechts en de tweede in het midden, dan zit er zowel aan de voorkant van de kast als aan de achterkant genoeg ruimte en zit er geen 1 fan dicht op elkaar, wat dus enorm goede airflow oplevert, denk de beste eigenlijk, alleen ja die ram dan he ....
@
Pyramiden Ten opzichte van 3000 niet echt nee, minimum 3200 had ik gezet omdat t met gaming dan de sweet spot is, al zag ik laatst weer filmpjes online dat 4000 al heel wat meer oplevert in 1080p HFR gaming.
Misschien een gekke vraag, misschien dat iemand dat van jullie weet, ik heb hier ook nog een Cryorig C1 cooler, maar dat is een koeler die wind recht op de cpu blaast:
pricewatch: Cryorig C1
Normaal gesproken zou ik zulke koelers niet plaatsen in een geval van het voorbeeld met deze kast dat je een links een exhaust fan hebt en rechts 2 intakefans (op het plaatje), maar omdat de Cryrorig C1 maar 74mm hoog is en de kast cpukoelers kan hebben tot 154mm, zouden de 2 intakefans dan verse lucht kunnen leveren aan deze platte koeler ondanks de videokaart eronder hangt of is een dergelijke koeler ongeschikt in deeze situatie omdat hij geen frisse wind echt van voren kan ontvangen?
Beetje raar omschreven misschien , hoop dat iemand het begrijpt haha. Alvast bedankt weer!