Toon posts:

onbekend mobo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,
ik wou gister bij n vriend van mij mijn oude p2 400 installeren ging allemaal prima alleen kan ik nergens instellen dat ie 400 ipv 266 is.
mobo ken ik niet, is n packard bell
bedankt.
ps staat ook niks in bios

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 14:36
dat andere moederbord loopt op 66 mhz...
4*100=400 mhz

4*66.66667=266.6667 mhz

sim-pel

maarreh, wat is je vraag nou? hoe het wel moet? niet, waarschijnlijk..tenzj je de fsb naar 100 mhz kan opschroeven wat waarschijnlik niet kan...

Verwijderd

Topicstarter
dus is hopeloos

Verwijderd

ik denk dat je in die Pak-en-Bel weinig kunt instellen, rampebakken :r

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Ik denk dat het een moederbord is met een Intel 440LX chipset en deze kan niet op 100MHz ingesteld worden. De maximale CPU is een P2-333 (5 x 66). Check anders eens wat voor chipset er op het mobo zit, als het een LX is kun je het wel vergeten, als het een BX is heb je geluk en moet je de FSB anders instellen... (er was geloof ik ook nog GX en een andere maar die zijn niet veelvoorkomend)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op maandag 23 juli 2001 16:22 schreef limoentje het volgende:
Ik denk dat het een moederbord is met een Intel 440LX chipset en deze kan niet op 100MHz ingesteld worden. De maximale CPU is een P2-333 (5 x 66). Check anders eens wat voor chipset er op het mobo zit, als het een LX is kun je het wel vergeten, als het een BX is heb je geluk en moet je de FSB anders instellen... (er was geloof ik ook nog GX en een andere maar die zijn niet veelvoorkomend)
Je kan er ook nog Celery's op zetten :)
Celeron 2 gaat waarschijnlijk niet door het voltage, maar een Celeron 533 zou dus maximaal moeten kunnen...

Verwijderd

Topicstarter
is idd440lx
zet wel mijn oude mobo erop moet alleen nieuwe bios hebbe, heb m gesloopt, kan je die makkelijk aanvragen bij asus?

Verwijderd

Je kunt zelf toch ook die bios flashe. Als je een 2e bak hebt tenminste??

Moet je terwijl je bak draait bios eruit trekken, de kapotte erin en dan flashuh. Of het erg vielig is tja haha, goedkoop iig wel.
Misschien staat er ergens op GOT hoe het precies moet.

Verwijderd

Topicstarter
er zijn pennetjes afgebroken
Pagina: 1