Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

luisteren podcasts op iPhone 7 werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• markhes
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 28-01 09:02
Ik luister graag en veelvuldig naar podcasts. Sinds een aantal werken werkt dit niet meer op mijn iPhone. Het probleem is dat zonder dat ik iets aanraak de podcast naar een volgende aflevering gaat, stopt, het tempo sneller of langzamer gaat ed. Hier is geen patroon in te ontdekken. Soms werkt het wel even goed, maar vroeg of laat gebeurt er iets ongewenst. Als ik zonder koptelefoon luister lijkt de storingsgevoeligheid minder.

Ik heb al verschillende maatregelen geprobeerd, helaas zonder succes:
- afleveringen gedownload;
- diverse podcast players gebruikt;
- ander hoesje gekocht (dacht dat zonder etui de iPhone wellicht zou reageren op beweging oid, ondanks scherm blokkeren);
- verschillende instellingen met Siri ed uitgeprobeerd;
- op het web vind ik helaas geen relevante info.

Als iemand een goede suggestie heeft ben ik zeer dankbaar, ben erg gehecht aan het luisteren naar podcasts.

Alle reacties

• DAzN
  • Registratie: april 2000
  • Niet online
Voor de zekerheid, omdat je het niet noemt. Heb je je telefoon al eens opnieuw opgestart? Helaas komt het nog wel eens voor dat er gekke dingen gebeuren (niet verbinden met 4g na een vlucht), en dan lost herstarten het meestal wel op.

• markhes
Beste DAzN,

Bedankt voor de snelle reactie! Ja, opnieuw opstarten heb ik al geprobeerd.

• Daedalus
  • Registratie: mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Welke podcast app heb je geprobeerd? Heb je dit ook als je muziek luistert, of film kijkt? Welke koptelefoon heb je en hoe sluit je die aan (direct aan de lighting poort, via de 3.5mm adapter, bluetooth?) Heeft je koptelefoon een afstandbediening?

Daedalus wijzigde deze reactie 21-01-2019 23:29 (49%)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!”
宇多田ヒカル \o/

• LucyLG
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 09:00
Wat voor headset gebruik je? Is dat een grote/sterke of zijn het de gewone oortjes?

Ik heb wel eens vernomen dat een headset met een hoge impedance slecht kan werken gezien de output van de audio van de telefoon.

LucyLG wijzigde deze reactie 21-01-2019 23:53 (44%)

• markhes
Dank voor jullie reactie! Hier de antwoorden op jullie vragen:
- Apps die ik heb geprobeerd zijn de standaard van apple, podcast app, Overcast en Pocket casts. Probleem doet zich niet voor muziek luisteren.
- Ik gebruik gewone oortjes, ook een setje met bluetooth. Geen verschillende tussen beide.

Het probleem is niet de kwaliteit van de audio, maar verspringen, stoppen, langzamer/sneller tempo.
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Verenigde staten

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True