Toon posts:

Proxy-trouble :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een proxy of internetdelen programma

Die op twee computer kan draaien.....zodat ik op een van de twee een inbel-verbinding kan draaien.

Dus je wisselt als het ware steeds van host (degene die de internetverbinding maakt) .

Het voordeel hiervan is , dat je niet steeds een 1 computer aan moet doen, voordat je ergens anders kan gaan internetten

Weet iemand dit programmatje

altvast bedankt

Ik heb al Analog Proxy gebruikt....maar dan kan ik niet meer inloggen op Mirc----counter strike en nog veel meer

BTW ik heb de adsl-modem op de hub aangesloten....dus ik wil geen vast host hebben...:)

Verwijderd

Sja dat gaat alleen zonder hulpmiddelen lukken als je de oude stijl mxstream extra/fast hebt (met 4 IP's)...
Anders moet je gaan denken aan een router, als je echt geen PC aan wilt laten staan.

Verwijderd

Topicstarter
Het lukte wel met analog proxy>>>>alleeen dan kan ik niet meer op mirc komen en andere site>>>>>vanwege een of andere fout melding van insecure proxy bla bla

ik ben dus op zoek naar een andere programmatje die wel alles aan kan :)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

[forum=4] -> [forum=19]

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Op alle 2 de pc's sygate (oid) zetten. En elke pc als gateways het ip van de andere pc geven. En als DNS servers gewoon de DNS servers van je ISP opgeven. Lijkt mij wel dat zoiets werkt voor 2 pc's iig.

Verwijderd

Topicstarter
Okeej....ik krijg nu twee icontjes onderaan die online aangeven.

Dit gebeurt altijd maakt niet uit vanaf welke pc ik inbel.

Maar het probleem blijft dat ik nog geen pagina's kan zien op het internet, geeft de foutmelding van (kan de server niet vinden)

moet ik nog wat instellen op internet explorer of wat anders......please help :)

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 16:52 schreef da_Stimpy het volgende:
En als DNS servers gewoon de DNS servers van je ISP opgeven.
Heb je dit goed gedaan?
En kan je pingen?

Verwijderd

Topicstarter
Okeej ik heb de DNS van Planet gehaald

het zijn er twee, allebei ingevult.

Maar het geeft nog steeds geen krimp.....hij blijft geven kan de server niet vinden :'(

ff voor de duidelijkheid...ik werk met twee hosts.

Please help me out :)

Verwijderd

Topicstarter
he probleem is dat ik vaste ip-nummers heb.

Ik het wel mogelijk met Mxstream, om geen vaste host te hebben?

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 01:08 schreef JustaMxstreamguy het volgende:
Ik het wel mogelijk met Mxstream, om geen vaste host te hebben?
Nou ja en nee, je krijgt hem toch dynamisch toegewezen, maar hij blijft altijd hetzelfde...
Pagina: 1