Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games op leuke settings en 144hz spelen. Ik ben van plan een nieuw monitor te kopen maar weet nog niet of het 1440p of 1080p gaat worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1100,- een beetje erover maakt niet zo veel uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb op het moment een FreeSync 1080p@60hz monitor, ik weet hier niet van of deze gsync compatible gaat zijn maar aangezien ik binnenkort een nieuwe monitor ga kopen is die niet heel erg van belang
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
16GB RAM, genoeg opslag waarbij ik momenteel voor een 500GB SSD ga omdat ik niet heel veel grote bestanden of games erop ga zetten want ik speel niet zo veel verschillende games, en ik kan de opslag altijd nog verhogen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind het leuk dat als je een PC bouwt je een mooie pc maakt en daarom heb ik gekozen voor de NZXT 500i case en RGB Ram geheugen.
Ga je overklokken?
Alleen via de software van de fabrikant en niet in de BIOS of zoiets.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of het systeem wat ik samengesteld heb goed is en of ik er dingen aan kan veranderen.
PC:
Games op leuke settings en 144hz spelen. Ik ben van plan een nieuw monitor te kopen maar weet nog niet of het 1440p of 1080p gaat worden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1100,- een beetje erover maakt niet zo veel uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb op het moment een FreeSync 1080p@60hz monitor, ik weet hier niet van of deze gsync compatible gaat zijn maar aangezien ik binnenkort een nieuwe monitor ga kopen is die niet heel erg van belang
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
16GB RAM, genoeg opslag waarbij ik momenteel voor een 500GB SSD ga omdat ik niet heel veel grote bestanden of games erop ga zetten want ik speel niet zo veel verschillende games, en ik kan de opslag altijd nog verhogen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind het leuk dat als je een PC bouwt je een mooie pc maakt en daarom heb ik gekozen voor de NZXT 500i case en RGB Ram geheugen.
Ga je overklokken?
Alleen via de software van de fabrikant en niet in de BIOS of zoiets.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of het systeem wat ik samengesteld heb goed is en of ik er dingen aan kan veranderen.
PC:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 161,50 | € 161,50 |
| 1 | MSI B450 Tomahawk | € 105,- | € 105,- |
| 1 | MSI GeForce RTX 2060 Gaming Z 6G | € 436,97 | € 436,97 |
| 1 | NZXT H500i Zwart | € 104,95 | € 104,95 |
| 1 | G.Skill Trident Z RGB F4-3000C16D-16GTZR | € 136,24 | € 136,24 |
| 1 | Corsair CX550M | € 65,90 | € 65,90 |
| 1 | Samsung 860 EVO m.2 500GB | € 87,- | € 87,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.097,56 | |