Monitor-kabel

Pagina: 1
Acties:

• BlackBurn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:04

BlackBurn

One Ring To Rule Them All

Topicstarter
Hi,

Ik heb bij een kabel van mij 21" monitor een knik zitten hierdoor krijg ik geen beeld of helemaal geel/groen, nu wou ik weten of ik hier zelf iets aan kan doen bijv. rotte stuk er uit snijden weer netjes aan elkaar maken of nieuwe kabel erin proppen.

Het is dus voor de duidelijkheid wel zo''n monitor waar de kabel ergens in de monitor vast zit niet zo een met een losse kabel >:)

Alvast Bedankt

If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!

Verwijderd

ertussenuit snijden lijkt mij beetje linke business... heb je nog garantie erop? voor hetzelfde geld sloop je de kabel helemaal en dan kan je moeilijk bij een winkel aan komen zetten :(

hij geeft helemaal geen goed beeld meer? want als hij op een bepaalde manier nog wel goed beeld geeft, zou ik proberen om dat stuk kabel (wanneer hij goed beeld geeft) ff goed vast te tapen! zodat hij altijd in die positie blijft zitten...

en anders solderen, weet niet hoeveel draadjes er in zo'n kabel zitten, maar dan moet je er ff rustig de tijd voor nemen!

Verwijderd

Ik zou heel voorzichtig met een mesje de buitenste mantel verwijderen. Dan snij je de metalen mantel weg en kan je de draadjes nazien/uitmeten >> herstellen. Wel niet vergeten die mantel terug te vebinden (massa).

• BlackBurn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:04

BlackBurn

One Ring To Rule Them All

Topicstarter
Er zit geen garantie meer op :'(

Dat met het vasttapen heb ik al geprobeerd toen deed ie het nog, maar gisteren werd het hem toch teveel na een lan-party :'(

Maar in iedergeval bedankt, ga het ook nog ff aan me baas vragen wat die denkt dat eht beste is ;)

En anders word het solderen :?

If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!