Ik zoek een?
Een Android smartphone , niet te groot (iig te breed) omdat ze de telefoon wel goed moet kunnen vasthouden.
Verder moet het een telefoon voor meisjes zijn, persoonlijk maakt het me niet uit maar zij wil graag een leuke kleur zoals wit of goud.
Wat is je budget?
onder de 200 euro (ietsje meer zal geen probleem zijn)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik denk dat ze wat spelletjes gaat doen, maar het gaat vooral om WhatsApp, Instragram , foto's en filmpjes maken.
Wat ik zelf aan eisen stel is dat er Android Pie op komt (of staat).
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb twee apparaten gevonden:
Samsung A6
Huawei P Smart
Beide apparaten voldoen wel omdat ze het langere 18:9 formaat hebben, en genoeg updates krijgen. De Samsung is sneller met 3D heb ik gezien in een benchmark.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er nog meer apparaten die aan mijn eisen voldoen?
Een Android smartphone , niet te groot (iig te breed) omdat ze de telefoon wel goed moet kunnen vasthouden.
Verder moet het een telefoon voor meisjes zijn, persoonlijk maakt het me niet uit maar zij wil graag een leuke kleur zoals wit of goud.
Wat is je budget?
onder de 200 euro (ietsje meer zal geen probleem zijn)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik denk dat ze wat spelletjes gaat doen, maar het gaat vooral om WhatsApp, Instragram , foto's en filmpjes maken.
Wat ik zelf aan eisen stel is dat er Android Pie op komt (of staat).
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb twee apparaten gevonden:
Samsung A6
Huawei P Smart
Beide apparaten voldoen wel omdat ze het langere 18:9 formaat hebben, en genoeg updates krijgen. De Samsung is sneller met 3D heb ik gezien in een benchmark.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er nog meer apparaten die aan mijn eisen voldoen?