Toon posts:

Mijn pjuter gaat spontaan rebooten ==> geforce probleem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb af en toe last van dat mijn computer zomaar reboot terwijl ik bijvoorbeeld aan het internetten of een spelletje aan het spelen ben.
Meestal doet dit zich pas voor als ik de computer al tijdje heb aanstaan. Als die eenmaal begint met rebooten, dan blijft die dat probleem telkens achter elkaar geven (meestal 10 minuten interval).
Meestal gebeurt dit als ik spelletje aan het spelen ben...
Als ik de temperatuur van mijn Geforce (ASUS v6800 32mb) controleer.. dan zit die meestal na het rebooten op de 50 graden. Zou dat rebooten een beveiliging van de grafische kaart kunnen zijn als de temperatuur te hoog wordt? Of moet ik in andere richting zoeken? Heb een PIII 667 mhz, 3dkaart, geforce, brander, cdrom en 1 cooler...

Verwijderd

hep je wat overgeclock? kan het zijn misschien iets te veel

Verwijderd

zit je fan los?
dat was bij mij namelijk zo

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-08 15:31

reapher

Z POWER

wat voor moederbord heb je

Click hier niet

Verwijderd

Topicstarter
Heb mijn geforce niet overgekockt.

Mijn moederbord is een supermicro 133mhz met intel i820 chipset.

50 graden voor niet overgeklockte geforce is toch veel te hoog?

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-08 09:05

Animal_X

Rodin

mij mij lag het aan de cpu die te hoog waas ge-OC'ed C366@635 :)

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 21:52
ligt in ieder geval niet aan de hitte van je grafische p.u. (gpu) op je asusje!

Mijn asus 6600 deluxe zit altijd tussen de 65 en 75 graden, en dat loopt prima!!

30x sf175s + gw5000-dt op oost

• Cruz
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-10-2025
Het kan aan je voeding liggen.
Misschien dat je net te veel stroom trekt op sommige momenten. Als je meerdere HD's en CD-spelers/schrijvers of DVD speler/(schrijver(s)) hebt is het aan te raden om een 300W voeding aan te schaffen. Scheelt ook als je je grafische kaart gaat overklokken, kom je namelijk verder.

Cruz
Pagina: 1