"Probleem"

Pagina: 1
Acties:

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-08 12:43
Ik wil op het eind van de vakantie een nieuwe monitor kopen (waarschijnlijk iiyama; maar daar gaat het effe niet over), het probleem is: een 17" of een 19". Geld is niet zozeer het probleem, maar als ik een 17" koop ipv een 19" kan ik bijv ook een nieuwe hd kopen.

Wat zouden jullie doen?
De monitor wordt gebruikt voor internet, spelletjes ed, nog niet echt professionele dingen dus.

o ja, ik heb in totaal 10,5 gieg hd-ruimte (een 8.4gb en een 2.1gb)

Verwijderd

19" , een goeie monitor gaat veel langer mee dan een HD die over 1 jaar al weer te klein is .

Verwijderd

kope die 19 inch!!!

kun je ook lekker van veraf gamen :)

Verwijderd

Ik kan je zeker een 19" aanbevelen, vooral makkelijk om meerdere applicaties gelijktijdig open te hebben zonder oneindig met die windowtjes te hoeven schuiven. Helemaal makkelijk als je wilt surfen en chatten tegelijk. Zorg wel voor een videokaart die wat hogere resoluties aankan op wat goede beeldfrequenties. (1280x1024 75Hz)

GrTnX Corleone.

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:49
Gaan voor die 19"! Of beter nog...koop als je het geld hebt de Iiyama 22" ;) ;) ;)

Precies zoals werd gezegd, als je het ineens goed doet wat de monitor betreft hoef je deze voorlopig niet te vervangen. De overige hardware is makkelijker te vervangen cq. te verkopen dan een monitor (met name 17" raak je aan de straatstenen niet meer kwijt omdat deze qua prijs best betaalbaar zijn geworden). Wil je 'm in de toekomst wel kunnen verkopen dan zal je er niet al te gek veel meer voor terug krijgen. Ik heb exact hetzelfde dilemma gehad en wacht nu op mijn 22" die ik heb besteld bij hard-ware.nl

Suc6!

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-08 12:43
Was ik ook al van plan, effe meningen checken. :)
Pagina: 1