Laptoptoetsen werken alleen in combinatie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltiemePCNerd
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 18-09 02:27
Hallo allemaal,
Ik heb een MSI GS43VR 6re en daarvan is een paar maanden onder garantie het moederbord van vervangen. Ongeveer een week nadat ik mijn laptop weer terug had begon mijn laptop rare dingen te doen. Sommige toetsen werken alleen in combinatie met een andere, of kort nadat ik een andere toets heb ingedrukt. Het gaat hier om 5, 6. 7, s, z, spatie en caps. Als ik ze gewoon indruk, dan doen die toetsen het niet, maar als ik ze in combinatie met een andere toets gebruik, bijvoordbeeld de knop ernaast of shift (ja ook met caps) dan doet die het wel. Ik heb al geprobeerd de drivers te installeren, deinstalleren, updaten, windows updaten, steelseries updaten etc.
Enig idee wat het kan zijn?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Slechte reparatie? Maar het euvel begon al een week nadat je de laptop terug had? Er zit, over het algemeen, een (beperkte) garantie op reparaties dus misschien dat je de reparateur even kan bellen morgen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06:59

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Niet toevallig een fn of numlock knop die vast hangt?

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

DrivinUCrazy schreef op zondag 20 januari 2019 @ 22:23:
Niet toevallig een fn of numlock knop die vast hangt?
Gemiddelde laptop heeft vaak geen functies op de S, Z of SPACE ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06:59

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Snap ik, maar ik ben niet bekend met MSI en weet dan ook niet of dit een gemiddelde laptop is. ;)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltiemePCNerd
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 18-09 02:27
Ik heb nog geen eens een numlock..
Vreemde is; heb eens dat ding uit elkaar gehaald, toetsenbord kabel eruit, even schoongemaakt.. En toen deed alles het weer. Voor ongeveer een dag.
Nog vreemder is; als ik lees op de forums van MSI, lijkt dit een probleem te zijn bij meerdere mensen met verschillende MSI laptops. Die mensen hebben hun toetsenbord laten vervangen, waarna het probleem binnen een week weer terugkwam. Vraag mij dan toch af of het iets software gerelateerd is.
Pagina: 1