Vraag: welke videokaart is vervanger voor mijn huidige

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:28
Hoi.

Heb een vraag ik wil mijn videokaart vervangen upgraden > AMD Radeon HD 7450 zodat het ook mogelijk wordt voor gamen

welke videokaart wordt aangeraden ?

budget: 150 euro. (kan als het nodig is 10 euro ofzo bij)

Beste antwoord (via MrOsman op 25-01-2019 08:47)

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Met dit soort fabriekssytemen kun je bijna niets upgraden omdat de voeding niet toereikend is en/of omdat er geen ruimte in de kast. De Radeon kaart die je nu hebt is een simpel low-profile ding, ik durf te wedden dat de voeding ook geen extra 6-pins of 8-pins aansluiting heeft.

Je zou eventueel kunnen kijken naar een nieuwe of 2e handse GTX 1050 TI maar veel meer opties ga je niet hebben ben ik bang.

🖥️ | 🚗

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Gamen? Is dat Patience of verwacht je Battlefield op 4K te kunnen spelen met 144fps?

Post eens de rest van je systeem want als je voeding net aan 270W is, kan er bijna niks worden geupgrade.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
MAX3400 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 22:04:
Gamen? Is dat Patience of verwacht je Battlefield op 4K te kunnen spelen met 144fps?

Post eens de rest van je systeem want als je voeding net aan 270W is, kan er bijna niks worden geupgrade.
Gamen ja af en toe Counter Strike of ETS2
ik heb de volgende https://tweakers.net/pric...pc-p5348-e/specificaties/

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Met dit soort fabriekssytemen kun je bijna niets upgraden omdat de voeding niet toereikend is en/of omdat er geen ruimte in de kast. De Radeon kaart die je nu hebt is een simpel low-profile ding, ik durf te wedden dat de voeding ook geen extra 6-pins of 8-pins aansluiting heeft.

Je zou eventueel kunnen kijken naar een nieuwe of 2e handse GTX 1050 TI maar veel meer opties ga je niet hebben ben ik bang.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
MadMarky schreef op zondag 20 januari 2019 @ 22:16:

Duidelijk dan maar kijken naar gtx1050