Toon posts:

Voodoo 3 2000 tvout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Had eerst een eenvoudig videokaartje met een tv out. Een tulpstekker in het videokaartje en de scart achter in de tv en klaar was het. Wil het nu proberen met een voodoo 3 2000. Heb een andere kabel gekocht, allebei de uiteinden een tulpstekker ( kabel is 5 meter) een uiteinde in de kaart en 1 in mijn tv. Maar als ik dan enable tv out kies dan krijg ik een sneeuwerig, storend beeld op mijn tv. Je kunt je desktop wel zien, maar de kwaliteit is gewoon shit. Mijn os is trouwens win xp beta.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft niemand een idee?

Verwijderd

Is er van de 2000 wel een versie met tv-out :?
Bedoel je niet de 3000?

Verder kan ik je helaas niet echt helpen...

Verwijderd

staat de landinstelling op nederlands (onze PAL standaard wijkt af van andere landen) heb je m ingesteld op auto of composiet .. ? beide ff proberen

probleem kan ook bij je tv te zoeken zijn.

en idd er is een 2000 met tv out.

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
kabel niet langs storende dingen

kwaliteits kabel
niet zo'n flut ding van een paar gulden

Verwijderd

Topicstarter
Thanx guys, zal jullie tips even proberen.

Verwijderd

Topicstarter
lijkt me trouwens sterk dat het aan de tv ligt, aangezien mijn oude tvout kaart velocity het wel goed deed, alleen die ging via de scart-aansluiting

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 10:28 schreef Djinn het volgende:
lijkt me trouwens sterk dat het aan de tv ligt, aangezien mijn oude tvout kaart velocity het wel goed deed, alleen die ging via de scart-aansluiting
veel moderne tv's hebben ook nog een switch op het av kanaal van s-video,c-video enz..

• BurningSheep
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 22:13
tulpstekkertje? (composiet?) ik heb de v3 3000 met tv out en daar zit een s-video aansluiting op, misschien moet je bij 3dfx tools ff aangeven wat voor signaal type/connector je gebruikt

Verwijderd

Ik neem aan dat je hem niet in je standaart COAX hebt geplugt (waar je ook je antenne in douwt)

Verwijderd

Topicstarter
nee ik heb hem in de video-in geplugd
Pagina: 1