Goede Avond Tweakers!
Ik zou graag wat tips willen over mijn samen gestelde Game Pc, Ik hoop dat jullie daar mij bij kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met name video's kijken, gamen & videobewerking! Ik speel meer wat simpele games zoals: PUBG, Fortnite & Minecraft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil rond de €650,- uitgeven aan mijn pc, dat is exclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dat heb ik niet, mijn oude pc is al meer dan 5 jaar oud en met die onderdelen wil ik geen gezeik meer hebben..
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb eigenlijk geen idee, ik heb de lijst hier onder samen gestelt met mijn buurman. Heb er zelf aardig weinig verstand van en daarom post ik het hier.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb ik niet, maakt mij niet uit welk merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb eigenlijk 1 wens en dat is dat de pc niet al te veel geluid maakt, voor de rest heb ik niets!
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan, ben op het moment tevreden met de standaard settings! maar wie weet voor in de toekomst..
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij tips willen geven, zeggen wat ik beter kan aanpassen of zeker zo moet houden!
Alvast Bedankt,
Stijn Veenstra
Ik zou graag wat tips willen over mijn samen gestelde Game Pc, Ik hoop dat jullie daar mij bij kunnen helpen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met name video's kijken, gamen & videobewerking! Ik speel meer wat simpele games zoals: PUBG, Fortnite & Minecraft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil rond de €650,- uitgeven aan mijn pc, dat is exclusief verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dat heb ik niet, mijn oude pc is al meer dan 5 jaar oud en met die onderdelen wil ik geen gezeik meer hebben..
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb eigenlijk geen idee, ik heb de lijst hier onder samen gestelt met mijn buurman. Heb er zelf aardig weinig verstand van en daarom post ik het hier.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 139,- | € 139,- |
| 1 | ASRock B450M Pro4 | € 76,90 | € 76,90 |
| 1 | MSI Radeon RX 570 ARMOR 8G OC | € 179,90 | € 179,90 |
| 1 | Sharkoon S1000 Window | € 42,95 | € 42,95 |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16S-8GISB | € 51,75 | € 51,75 |
| 1 | be quiet! Pure Power 11 400W | € 54,80 | € 54,80 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 68,50 | € 68,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 613,80 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb ik niet, maakt mij niet uit welk merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb eigenlijk 1 wens en dat is dat de pc niet al te veel geluid maakt, voor de rest heb ik niets!
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan, ben op het moment tevreden met de standaard settings! maar wie weet voor in de toekomst..
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij tips willen geven, zeggen wat ik beter kan aanpassen of zeker zo moet houden!
Alvast Bedankt,
Stijn Veenstra