Als ik mijn post edit dan wordt het origineel verwijderd en wordt mijn geedite post als nieuwe reply toegevoegd, althans zo lijkt het voor mij. Ik zie ook niet meer staan (bijgewerkt door...) klopt dit of is dit normaal?
Als je binnen een minuut edit, en niemand heeft ná jou ge-replied, dan wel ja.Op maandag 23 juli 2001 15:04 schreef WieMie het volgende:
Ik zie ook niet meer staan (bijgewerkt door...) klopt dit of is dit normaal?
(Soms heb ik zelfs het gevoel dat nog niemand je post moet hebben gezien, maar daar moet een adje maar wat meer over zeggen dan.)
Edit: typo's
bijv. in [topic=190226] ik had om 14.52 gepost, om 14.59 geedit, vervolgens staat mijn post nu na een paar anderen op 14.59, is mij al vaker opgevallen. Verder ook geen edit bericht (niet hier...). Zou dit ook in SU werken? dat kan eigenlijk niet... daar kan je geen reply toevoegen... Nou goed, ik zal deze dan maar even editen...
Ja gek is dat he. Heb ik ook wel eens gehad. Zal wel een klein bugje zijn dat zo af en toe de kop op steekt.Op maandag 23 juli 2001 15:10 schreef WieMie het volgende:
bijv. in [topic=190226] ik had om 14.52 gepost, om 14.59 geedit, vervolgens staat mijn post nu na een paar anderen op 14.59, is mij al vaker opgevallen. Verder ook geen edit bericht (niet hier...). Zou dit ook in SU werken? dat kan eigenlijk niet... daar kan je geen reply toevoegen...
ja, af en toe, maar heb het al meer dan een week... En YAHOO! Het werkt weer...
Hoe kan je het verschil zien tussene een geëditte post en een verwijderde-en-door-de-geëditte-vervangen post.Op maandag 23 juli 2001 15:04 schreef WieMie het volgende:
Als ik mijn post edit dan wordt het origineel verwijderd en wordt mijn geedite post als nieuwe reply toegevoegd, althans zo lijkt het voor mij. Ik zie ook niet meer staan (bijgewerkt door...) klopt dit of is dit normaal?
Bedoel je niet gewoon dat er geen
<font size=2>[dit bericht is bladiebla..]</fon>
onder komt te staan?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Nee, het probleem was (of is?) dat ik een post edit. Dan verdween het originele bericht en werd het geedite bericht als nieuwe reply toegevoegd. Maar net ging het weer wel goed, dus ik weet het niet meer hoor...
Dus de tijd van het originele bericht werd ook later?Op maandag 23 juli 2001 15:24 schreef WieMie het volgende:
Nee, het probleem was (of is?) dat ik een post edit. Dan verdween het originele bericht en werd het geedite bericht als nieuwe reply toegevoegd. Maar net ging het weer wel goed, dus ik weet het niet meer hoor...
Volgens mij vergis je je gewoon, en ben je in de war, omdat er geem [dit bericht is gewijzigd door *naam* om *tijd*] onder staat.
Verwijderd
Nee ik snap 'm denk ik.
In plaats van dat z'n tekst geëdit is en op de originele plaats in de thread blijft staan (ten opzichte van de vorige en latere posts om hem heen), is z'n post verdwenen van de plek waar hij hem gepost had, en staat de geëditte post nu op een latere positie in de thread, bij de reacties van de tijd van editen.
Dat klinkt idd als een vette bug.
In plaats van dat z'n tekst geëdit is en op de originele plaats in de thread blijft staan (ten opzichte van de vorige en latere posts om hem heen), is z'n post verdwenen van de plek waar hij hem gepost had, en staat de geëditte post nu op een latere positie in de thread, bij de reacties van de tijd van editen.
Dat klinkt idd als een vette bug.
HlpDsK heeft gelijk, dat is wat er al een paar keer is gebeurd, maar niet altijd, net, als test, gebeurt er niks speciaals, echt vaag. Misschien wat te maken met http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/190262
Op maandag 23 juli 2001 15:10 schreef WieMie het volgende:
bijv. in [topic=190226]
Pagina: 1