Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nu kopen of wachten op nieuwe introducties?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
Ik ga binnenkort een laptop aanschaffen, maar met de CES net achter de rug vraag ik me af of het verstandig is om nog even te wachten op mogelijke nieuwe introducties. Ik heb de CES niet heel erg gevolgd en laptops is niet een vlak dat ik normaal echt volg, dus wellicht dat mensen hier een beter beeld hebben van de stand van zake in laptopland.

Wat ga je met je laptop doen?
Windows 10 Pro voor programmeren. Zelf Python voor open source bijdrages, dus zaken als Git, Jupyter Notebook, Docker, Visual Studio Code zullen erop draaien. M'n vrouw zal 'em ook gebruiken om te leren programmeren, m'n kind (bijna 9) ook...hiervoor zullen er wellicht nog wat specifieke tools / programma's bij komen.

Wat is je budget?
Het plafond zit op een euro of 800.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee. Incidenteel naar werk / meetups / converenties maar dat zal niet vaker zijn dan een tiental keer per jaar.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen merkvoorkeur. Schermdiagonaal in de 14"-16" range (1080p). Een SSD van 256 GB zal voldoende zijn voor het beoogde gebruik.

Ik heb al wat zitten kijken en laptops als de Lenovo Ideapad 330s / 530s / Yoga, HP Pavilion 14/15, Acer Aspire 5 staan op de watch list. Wat ik me vooral afvraag is of er op korte termijn nog interessante laptops uit zullen komen n.a.v. de CES.

<GOT> Zarhrezz#2885