Hoe heet dit apparaatje?

Pagina: 1
Acties:
  • 180 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:09
Hi all,

Ik heb een klein probleempje en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Het probleempje is een soort stekkerdoosje voor printer aansluitingen en er kunnen vier pc's op aangelsoten worden en 1 printer. Nu lijkt mij het doel van dat kasje wel duidelijk, alleen hoe heet 't? En wat kost ie nieuw?

THX!

Verwijderd

Je bedoelt een printer switchbox?
Die zijn bij bijna elke PC-boer te verkrijgen.

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

4 netwerkkaarten,
4 utp kabels,
4 poorts hub,

Maar het kan ook met een printerswitch/lpt-switch..

• Lynx
naar als ik 'm zou willen verkopen wat moet ik erdan voor vragen?

Verwijderd

is beetje lastig te bepalen als je niet weet wat voor apparaat het is...

het ligt eraan voor hoeveel jij het gekocht hebt (of gekregen :) ) en aan wie je het verkoopt! als het voor jou niet echt waarde heeft en je er niks mee doet (of niet weet wat je ermee moet doen), dan hoeft de prijs niet zo hoog te zijn lijkt mij.
dan kan je er iemand blij mee maken die het wel gebruikt en hou je er zelf nog paar leuke centjes aan over!

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

die moeten 2ehands ruim voorradig zijn. Ieder bedrijf is ondertussen wel overgestapt op netwerken

• UDuckling5
  • Laatst online: 22-12-2021

UDuckling5

Nachteend

heet zoiets niet DATA-SWITCH ?

Flap

• CrazyA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-07 12:28
SwitchBox

Verwijderd

Da's toch een 25-polige data switch voor seriële of parallele schakeling...

Wat die kost... volgens mij kun je m nieuw kopen voor ca. 25 piek. Als je m zou willen verkopen... hmmmz... 10 piek ofzo?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Prijs ligt er ook een beetje aan of hij automatisch is of handmatig (dus met een draaiknop een computer kiezen).

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 09:59

talin

ES-MA

met hand draai knop heb ik er laatst maar liefst 35 hele harde nederlansche guldens voor moeten betalen .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07-2025

Blindfold

Donde estan los conejos?

Op maandag 23 juli 2001 14:55 schreef [TLT]Lynx het volgende:
Hi all,

Ik heb een klein probleempje en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Het probleempje is een soort stekkerdoosje voor printer aansluitingen en er kunnen vier pc's op aangelsoten worden en 1 printer. Nu lijkt mij het doel van dat kasje wel duidelijk, alleen hoe heet 't? En wat kost ie nieuw?

THX!
Zit er ook een knop op om te wisselen van PC die de printer gebruikt, of is ie autosensing. Dat scheelt namelijk ook wel aanzienlijk in prijs.

Verwijderd

alleen autosensing werkt nie altijd ff lekker met alle printers. Kun je beter zon hand ding hebben. en die kosten iets van 25 piek ofzo

• kazz1980
  • Laatst online: 25-07 08:41

kazz1980

Goh... Ik hier?

Het is een printerswitch. Is nieuw 25 gulden (exclusief bekabeling).
Is het een automatische (geen (draai)knop dr op) dan kun je em nog wel verkopen, anders krijg je dr misschien nog een tientje voor van iemand. op z'n meest.
De automatische zijn het handigst. Die printen vanaf de PC die als eerste een opdracht tot printen gaf en daarna automatisch de andere pc ALS DAAR NOG EEN PRINTTAAK WACHT.
Handige dingen. Probeer het eens te veilen op Ibazar.nl. Wie weet geeft een gek er nog 25 piek voor. Kun jij (gratis) een nieuwe halen.

Het is dus een printerswitch(box). En let op! een dataswitchbox is iets heel anders. Dat is voor 2 PC's met één beeldscherm, één muis en één toetsenbord.

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

• kazz1980
  • Laatst online: 25-07 08:41

kazz1980

Goh... Ik hier?

Op dinsdag 24 juli 2001 00:31 schreef talin het volgende:
met hand draai knop heb ik er laatst maar liefst 35 hele harde nederlansche guldens voor moeten betalen .
Oei...Talin! Dan ben je dik afgezet!!! die dingen met een draaiknop zijn amper nog te koop! De automatische hebben de markt overgenomen en die zijn zelfs maar hooguit 25 gulden....

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

• Lynx
Ik zie geen draaiknoop dus het zal wel een automatische zijn.

Valt een beetj tegen wattie nog waard is :'( Ik hoopte er wat aan over te houden.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Conrad heeft ze..

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Het Apparaatje heet: Apparaatje

Ney grapje het is volgens mij een printerswitch

Mzzls
Go0s

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op dinsdag 24 juli 2001 21:46 schreef Go0s het volgende:
Het Apparaatje heet: Apparaatje

Ney grapje het is volgens mij een printerswitch

Mzzls
Go0s
Zoow heej! Wat knap van je dat je daar na 7 uur achter terwijl het antwoord nog maar 6x gezegd is! |:(

Maar ik zou zelf niet eens moeite doen om dat ding te verkopen via ibazar ofzo... de verzendkosten zijn hoger als een compleet nieuwe switch :)

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 14:32 schreef BrZ het volgende:

[..]

Zoow heej! Wat knap van je dat je daar na 7 uur achter terwijl het antwoord nog maar 6x gezegd is! |:(

Maar ik zou zelf niet eens moeite doen om dat ding te verkopen via ibazar ofzo... de verzendkosten zijn hoger als een compleet nieuwe switch :)
brz toch....niet zo onaardig..
Pagina: 1