Modder implementeert raytracing in Quake 2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:50

Redneckerz

A place to be.

Topicstarter
@Mark_88
Het is Path tracing, geen raytracing. Je gebruikt de termen door elkaar terwijl hier wel wezenlijk verschil in is.

Deze heb ik trouwens gesubmit en binnen het uur gisteren, lijkt mij sterk dat er iemand eerder was, maar ik hoor graag wie nog meer dit bewuste nieuwtje heeft verstuurd. Gewoon een aantal opnoemen mag.

Bleek ik de enige te wezen, dan zou ik graag een vermelding van de submitter in de sidebar van het nieuwtje willen zien :)

Alvast bedankt.

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-10 13:51
Edit: es tut mir leid, maar ik mag niet corresponderen over submits!

Ik ga wel met je inhoudelijke commentaar aan de haal.

[ Voor 102% gewijzigd door Mark_88 op 20-01-2019 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

Topicstarter
Mark_88 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 11:27:
Edit: es tut mir leid, maar ik mag niet corresponderen over submits!

Ik ga wel met je inhoudelijke commentaar aan de haal.
Ik zag je oorspronkelijke reactie nog, dus daar eerst nog even een comment op:

Het was rond 18.30, geloof ik. Het was al veel eerder gepost, maar het kreeg pas uren later momentum. Op dat moment heb ik gesubmit.

Huidige respons:
Ik zou desondanks graag antwoord op die vraag willen hebben betreft de submit.

Betreft de inhoud: Hoewel summier, dat snap ik ook wel, zijn raytracing en pathtracing twee verschillende dingen. Het helpt niet dat de bron alsmede alle andere sites de termen door elkaar heen gebruiken, en dat komt omdat Pathtracing in zekere zin wel raytracing gebruikt, maar het is meer ''compleet'' zeg maar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark_88
Sorry, ik kan echt niet over specifieke submits praten. Da's beleid, daar worden users ook op gewezen in het submit-proces. Als we wel gaan corresponderen, krijgen we weet-ik-veel-hoeveel vragen hierover. En dan moeten we users teleurstellen of hebben we er een extra taak bij, wat afleidt van content maken.

In de algemene zin kan ik wel dit zeggen: soms vind ik nieuws op het web waar ik een artikel over schrijf, en later dan zie ik dat het al in de submits stond voordat ik mijn artikel online zet. De submitter heeft me dan weliswaar niet aan het nieuws geholpen, maar ze waren wel 'op tijd' met hun submit. Dan krijgen ze de mention alsnog. Uiteraard krijgt de eerste de mention.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mark_88
Voor wat het waard is, ik zie dat de site de submitter niet toont bij een .geek, ook al heb ik die wel ingevuld. Dat gaat naar de devvers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz

Redneckerz

A place to be.

Topicstarter
Mark_88 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 13:46:
Sorry, ik kan echt niet over specifieke submits praten. Da's beleid, daar worden users ook op gewezen in het submit-proces. Als we wel gaan corresponderen, krijgen we weet-ik-veel-hoeveel vragen hierover. En dan moeten we users teleurstellen of hebben we er een extra taak bij, wat afleidt van content maken.

In de algemene zin kan ik wel dit zeggen: soms vind ik nieuws op het web waar ik een artikel over schrijf, en later dan zie ik dat het al in de submits stond voordat ik mijn artikel online zet. De submitter heeft me dan weliswaar niet aan het nieuws geholpen, maar ze waren wel 'op tijd' met hun submit. Dan krijgen ze de mention alsnog. Uiteraard krijgt de eerste de mention.
Mark_88 schreef op zondag 20 januari 2019 @ 14:21:
Voor wat het waard is, ik zie dat de site de submitter niet toont bij een .geek, ook al heb ik die wel ingevuld. Dat gaat naar de devvers.
Gelukkig nog iets positiefs eraan lijkt me, dat zou het hele gebeuren kunnen verklaren :)

Pagina: 1