Verwijderd
Hij is waarschijnlijk niet gelocked, dat deden ze (naar mijn weten) nog niet bij pentium-1. Je moederbord kan het wellicht niet aan, of er is een andere beperkende factor.
Dus je hebt de sy022 ?....., euuh, misschien door een pootje af te knippen die de info doorgeeft, bij de p!! had je ook zoiets, dan moest je 1 baantje afplakken ..
Jah, ik heb hier een blad van computer totaal waarbij ze zeggen dat de sy022 en nog 1tje over de 180 mhz kunnen, aangezien ze toen nog geens 83 of 100 fsb hadden moet je wel de factor verhogen ?...
Of JoboskrilloOp maandag 23 juli 2001 16:00 schreef jurjen13 het volgende:
moet je even aan VipTweak vragen...
Concrete Loop Watercooling
Verwijderd
Zucht... GoT heeft een zoekfunctie. Daarmee kan je niet alleen op het onderwerp, maar ook op gebruikersnaam zoeken.Heeft iemand e-mail of icq nummer van viptweak of die andere gast ??
WHAHAHA!Op maandag 23 juli 2001 16:38 schreef Da_Hulst het volgende:
Heeft iemand e-mail of icq nummer van viptweak of die andere gast ??
Verwijderd
P133 Gelockt???
Hij kent de extra multipliers niet, da's heel wat anders... (komt op 't zelfde neer voor de gebruiker, maar ze zijn niet opzettelijk gehandicapt zijn gemaakt dus psychologisch komt de fabrikant minder asociaal over)
Hij kent de extra multipliers niet, da's heel wat anders... (komt op 't zelfde neer voor de gebruiker, maar ze zijn niet opzettelijk gehandicapt zijn gemaakt dus psychologisch komt de fabrikant minder asociaal over)
P133 Gelockt???
Jah, todat je de boel solt en via je mobo de multiplier instelt, een duron 700 kent opzich toch ook maar 7 , totdat je wat streepjes zet, lijkt me vreemd als het bij een p1 zo zou zijn dat het onmogelijk zou zijn om een andere multiplier te kiezen, volgens mij is het principe van locken hetzelfde alsde P!!?
Of heb ik het mis ?..
Jah, todat je de boel solt en via je mobo de multiplier instelt, een duron 700 kent opzich toch ook maar 7 , totdat je wat streepjes zet, lijkt me vreemd als het bij een p1 zo zou zijn dat het onmogelijk zou zijn om een andere multiplier te kiezen, volgens mij is het principe van locken hetzelfde alsde P!!?
Of heb ik het mis ?..
Pagina: 1