Toon posts:

lucht in waterblok?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
na het lezen van http://www.tweakers.net/nieuws/17743 dacht ik, ik wil ook zoiets :D maar mijn ouders zullen mij afmaken als ze weten dat er water door de compu gaat en ik durf et ook niet zo goed omdat ik geen verstand ervan hebn maar wat als je nou zo'n blok maakt met een soort opening die langzaam groter wordt en daarop een fan zet die BLAAST, dan wordt de lucht on de hoge druk door het gat geduwt, heeft die dan een beter effece dan een normale heatsink? want daar gaat nogal veel lucht verloren

Bolle

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

dek dat een normale heatsink betere resultataen geeft als je met lucht werkt + t is ee stukkie goedkoper

je hebt namelijk een heel stuk minder oppervlakte als jehe op deze manier doet

Verwijderd

Topicstarter
en wat als je een heatsink zaagt in deze vorm:
hmm die vorm lukte dus niet echt ;)
zo kan het ook:
<=>
de lucht kom van rechts in en gaat links uit(meteen de kast uit met ee slangetje ofzow)
en de zijkanten en de bovenkant dichtmaakt?

kan paint niet openen op werk :( NT
heb er geen ervaring mee

• Dennizz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-07-2025

Dennizz

pc-70 mod in progress!

ik geloof niet da ik dat tekeningetjuh snap, mak ff een plaatje in paint fzo :) gewoon lekker simpel

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Overigens, als die PC van je ouders is dan lijkt het me beste om daar niets aan te doen.. om de vrede te bewaren :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 23 juli 2001 15:06 schreef tazzman het volgende:
Overigens, als die PC van je ouders is dan lijkt het me beste om daar niets aan te doen.. om de vrede te bewaren :)
de helft van de onderdelen zjin van mij en hij staat op mijn kamer maar mijn ouders zullen er nog niet blij mee zijn ;)

btw wat als je 2 exact dezelfde heatsinks koopt, en bij de ene pin 1, 3, 5 etc weg haalt en bij de 2e heatsink precies andersom en ze dan op elkaar plakt, dus met de pinnen in elkaar en dan de zijkanten dichtmaakt, en van 1 kant lucht erin laat komen en aan de andere kant, onder hoge druk eruit laat komen?

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 04:51
na het lezen van http://www.tweakers.net/nieuws/17743 dacht ik, ik wil ook zoiets maar mijn ouders zullen mij afmaken als ze weten dat er water door de compu gaat en ik durf et ook niet zo goed omdat ik geen verstand ervan hebn maar wat als je nou zo'n blok maakt met een soort opening die langzaam groter wordt en daarop een fan zet die BLAAST, dan wordt de lucht on de hoge druk door het gat geduwt, heeft die dan een beter effece dan een normale heatsink? want daar gaat nogal veel lucht verloren

Bolle
FAQ:
Dyslexie is een probleem waar veel mensen mee te kampen hebben. Daarom kan het af en toe voorkomen dat iemand een verhaal post waar nogal wat spel/stijlfouten in voorkomen en het is niet leuk om iemand daar steeds op te wijzen.
Aan de andere kant; als je weet dat je dyslectisch bent, probeer het verhaal dan kort te houden en druk af en toe op [Enter]. Ondanks de welwillendheid van de meesten, is gebleken dat een woordenzee zonder 'enters' of leestekens niet goed gelezen wordt en dat is natuurlijk jammer.
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).

Verwijderd

Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
In de tweede post wordt al niet meer afgesloten met bolle, en voor een eerste post vind ik het helemaal niet storend. Ben je soms met je verkeerde been uit bed gestapt?

En wat betrefd een reactie op bolle,
Een waterblok gebruik je met water, lucht heeft te weinig warmte capaciteit om de energie op te nemen. Daarom wordt er ook een koelblok met groot oppervlak gebruikt bij luchtkoeling. Het heeft wel effect als je samengeperste lucht (wel even afkoelen na comprimeren) laat expanderen, maar dan ben je een halve vaporchill aan het maken...

Ascii

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

dirkster had dat ook, maar loste het leuk op: Kwam een heel verhaal, zonder punten, kommas of leestekens, en aan het eind:

groeten dirkster plus kommas en leestekens
Pagina: 1