GoT'ers doorverwijzen naar Fok! ?

Pagina: 1
Acties:

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-11 08:30

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
Zie topictitel; er zijn hier steeds vaker mensen zie zeggen cq. zeuren van 'je mag hier ook niets' Misschien is het een idee om op GoT ook een link naar Fok! te maken, niet dat daar alles zomaar kan natuurlijk, maar dan kun je er iig voor zorgen dat GoT meer echt GoT is en dat de algemenere dingen naar FoK! gaan. Of heb ik nu een te vertekend beeld van de fok-tweakers relatie?

Ik ben fan van dingen

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

IMHO:
Ik vind GOT bij Tweakers horen.. En Fok! vind er niet bij horen... Dus daar zitten niet mijn soort lui zoals hier.. Ik kom haast nooit op Fok!...
Kom dagelijks op tweakers, en minuutlijks op GOT..

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Kun je eigenlijk iets noemen dat perse net op GoT (HK incluis) thuishoort en wel op FOK?

Zowiezo dat FOK zeker niet de vuilnisbelt is waar sommige users aan denken.

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-11 08:30

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
Op maandag 23 juli 2001 14:49 schreef ecteinascidin het volgende:
Kun je eigenlijk iets noemen dat perse net op GoT (HK incluis) thuishoort en wel op FOK?

Zowiezo dat FOK zeker niet de vuilnisbelt is waar sommige users aan denken.
Eh eigenlijk alles wat niet met hard of software te maken heeft... Nou is dat misschien wat overdreven, maar sommige mensen houden van gewoon leuk kletsen ofzo. Dat kan misschien beter op Fok! Enne Fok! is idd geen vuilnisbelt, hoewel het soms wel wat beter kan.

Ik ben fan van dingen

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Tweakers en Fok!kers zijn totaal andere mensen (andere interesses enzo), daarom vind ik ook niet echt dat je kunt zeggen 'als je onzin wilt posten ga je maar naar fok'.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
Op maandag 23 juli 2001 14:47 schreef DeX het volgende:
IMHO:
Ik vind GOT bij Tweakers horen.. En Fok! vind er niet bij horen... Dus daar zitten niet mijn soort lui zoals hier.. Ik kom haast nooit op Fok!...
Kom dagelijks op tweakers, en minuutlijks op GOT..
Mag ik het daar volledig mee eens zijn. Tijdens BB1 was ik nog wel ens op 't fokforum, en dat was een keer en nooit weer.

Gathering of TWEAKERS, en ik ben een tweaker, zonder vrees of blaam :P

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 14:57 schreef Bigs het volgende:
Tweakers en Fok!kers zijn totaal andere mensen (andere interesses enzo), daarom vind ik ook niet echt dat je kunt zeggen 'als je onzin wilt posten ga je maar naar fok'.
Ben ik het niet mee eens. zijn ook heus wel mensen die interesses bij beide fora hebben. dus het technische van GOT en het algemene van FOk. Ik zelf kom soms op het fok forum en dagelijks op got.
vind beide leuk...
Pagina: 1