Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffrey kleeven
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-02 11:30
hallo,
gisteren wilde ik graag mijn album afspelen tot ik bij de conclusie kwam dat al mijn nummers verdwenen waren uit het niets. dag ervoor heb ik nog moeiteloos van mijn album gebruik gemaakt.

ik dacht, zal wel, gewoon een kwestie van nummers opnieuw via iTunes erop zetten. nou, dus ik dat doen, blijkt het dat de nummers niet op de telefoon gezet worden. een voor een nog maar eens proberen... uitkomst: een nummer is er op gezet. ik heb alles opnieuw gekopieerd naar iTunes en er in gezet, geen geluk.
iTunes geupdated, geen geluk. iphone software geupdated, geen geluk. telefoon opnieuw opstarten ook geen zin. op internet krijg ik geen fatsoenlijk antwoord. weten jullie misschien wat ik moet/kan doen?

relevante info:

iPhone x 256GB waarvan er nog 230GB van over is. iPhone is niet vol!

alvast hartstikke bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:20
Zet een reserverkopie terug

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:26
Een rare vraag: werken de nummers in iTunes wel?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je in iTunes wel ingesteld dat die hele library overgezet moet worden?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffrey kleeven
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-02 11:30
ja heb ik, in iTunes werken ze wel, maar ik krijg ze niet terug gekopieerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:52

SuBBaSS

-has Ryzen

jeffrey kleeven schreef op maandag 21 januari 2019 @ 17:14:
iTunes kan heel zinnig zijn bij dit soort dingen.
Heb je al geprobeerd om bijv. een nieuwe afspeellijst te maken (in iTunes) waarin je de bewuste nummers hebt staan en hem dan synchroniseert naar je toestel?
Daarnaast: als je je toestel op je pc hebt aangesloten, dan zie je een icoontje van het toestel links net onder de menubalk. Als je daarop klikt zit je in de synchronisatieinstellingen. Heb je daar onlangs wat veranderd toevallig?
En als je onder het tabje Muziek kijkt, zie je dan zowel de muziek die je wilt hebben alsmede vinkjes ervoor (ten teken dat ze meegenomen worden in de synchronisatie)? Zo nee, dat is dan je oplossing.

Losse nummers lijkt echt 'hit & miss' (met dat laatste tot mijn grote frustratie het meest).
Afspeellijsten lossen dat op maar alsnog kans op dubbele items als je niet altijd goed oplet.
Ik zou eerst die vinkjes even checken bij de instellingen van je telefoon in itunes.

Hier in dit artikel bij het derde kopje "Materiaal synchroniseren of met verwijderen met iTunes":
https://support.apple.com/nl-nl/HT201253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:55

talin

ES-MA

nog een vraagje heb je je op de telefoon in de Music app aangemeld met hetzelfde account?
open music app - onderaan hartje ( For You ) - linksbovenaan je account foto.
is dat hetzelfde account als die van iTunes op de laptop?

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Even dacht ik: hé wat handig, dan hoef ik mijn schoonmoeder niet te bellen, zie ik nu dat het muzieknummers zijn.
Met deze feature was mijn volgende telefoon zeker een Apple geworden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jeffrey kleeven schreef op maandag 21 januari 2019 @ 17:14:
Dat is raar, als je kiest dat ie de iTunes library moet synchroniseren (Klik op 't toestel en dan links in de balk verschijnen allerhande sync-opties) en dan klikt op "Synchroniseren", dan moet ie dat doen. Wat gebeurt er bij jou dan, slaat ie de hele stap muziek kopiëren over?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Pagina: 1