Momenteel heb ik een Beats Solo3 (Wit) die ik in huis gebruik en BeatsX (Wit) voor onderweg. In de la liggen nog Shure SE215 (Transparant) en Bowers & Wilkins P3 (Wit, Zilver) die nooit meer gebruikt worden sinds ik het comfort van bluetooth heb ontdekt.
De hoofdband van de Solo3 is gebroken en het geluid hapert over bluetooth. Verder vind ik het geluid van de P3 en de SE215 beter dan dat van de Beats.
Ik zoek dus in-ears of een hoofdtelefoon die de Beats kan vervangen en die echt beter is.
Ik zoek een?
hoofdtelefoon of in-ears met de volgende eisen:
• bluetooth
• goed geluid
• ook bekabeld te gebruiken in combinatie met apparaten met 3,5mm-aansluiting; zijn er in-ears die hieraan voldoen?
• stevig; geen kraakplastic
• in het geval van in-ears: wel een draad tussen links en rechts en dus niet losse oordopjes
en de volgende nice-to-haves:
• wit
• bediening van volume, play, pause en skip
• geen overdreven bass
• meerdere bluetoothverbindingen tegelijk mogelijk, bijvoorbeeld laptop en telefoon
Eigenschappen die ik niet interessant vind:
• (active) noise cancelling
• exceptionele accuduur - gemiddeld is goed genoeg
• microfoon voor handsfree bellen
• prijs
• spraakbediening via assistant of app
Wat is je budget?
Ik heb geen vast budget maar het moet wel in verhouding zijn.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Onderweg in het ov of op de fiets luister ik graag muziek. Soms Spotify (quality: very high), meestal mp3's die ik zelf in hoge kwaliteit van m'n cd-verzameling heb omgezet. Thuis heb ik een Audioengine D1 dac bij de computer, maar ik luister bijna altijd via bluetooth naar dingen waarbij geluidskwaliteit niet zo boeit (sportuitzendingen, online cursusvideo's).
Wat heb je zelf al gevonden?
Mijn laatste aankopen waren Beats maar daar ben ik niet zo tevreden over. Ik volg een beetje wat Sony, Bose, B&O, B&W, Shure en Grado uitbrengen en naar die merken gaat mijn voorkeur ook uit.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er hoofdtelefoons of in-ears die ik nog niet heb ontdekt?
De hoofdband van de Solo3 is gebroken en het geluid hapert over bluetooth. Verder vind ik het geluid van de P3 en de SE215 beter dan dat van de Beats.
Ik zoek dus in-ears of een hoofdtelefoon die de Beats kan vervangen en die echt beter is.
Ik zoek een?
hoofdtelefoon of in-ears met de volgende eisen:
• bluetooth
• goed geluid
• ook bekabeld te gebruiken in combinatie met apparaten met 3,5mm-aansluiting; zijn er in-ears die hieraan voldoen?
• stevig; geen kraakplastic
• in het geval van in-ears: wel een draad tussen links en rechts en dus niet losse oordopjes
en de volgende nice-to-haves:
• wit
• bediening van volume, play, pause en skip
• geen overdreven bass
• meerdere bluetoothverbindingen tegelijk mogelijk, bijvoorbeeld laptop en telefoon
Eigenschappen die ik niet interessant vind:
• (active) noise cancelling
• exceptionele accuduur - gemiddeld is goed genoeg
• microfoon voor handsfree bellen
• prijs
• spraakbediening via assistant of app
Wat is je budget?
Ik heb geen vast budget maar het moet wel in verhouding zijn.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Onderweg in het ov of op de fiets luister ik graag muziek. Soms Spotify (quality: very high), meestal mp3's die ik zelf in hoge kwaliteit van m'n cd-verzameling heb omgezet. Thuis heb ik een Audioengine D1 dac bij de computer, maar ik luister bijna altijd via bluetooth naar dingen waarbij geluidskwaliteit niet zo boeit (sportuitzendingen, online cursusvideo's).
Wat heb je zelf al gevonden?
Mijn laatste aankopen waren Beats maar daar ben ik niet zo tevreden over. Ik volg een beetje wat Sony, Bose, B&O, B&W, Shure en Grado uitbrengen en naar die merken gaat mijn voorkeur ook uit.
Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er hoofdtelefoons of in-ears die ik nog niet heb ontdekt?
Apparticle SharePoint | Apps | Articles